مردمی که در جبهه رسانه می‌جنگند

یک کاربر فضای مجازی در روایت حال‌وهوای این روزها که جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه آتش به جان مردم انداخته است، از راه‌اندازی پویش‌های مردمی که در جبهه رسانه می‌جنگند، نوشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این روزها که رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌طور وحشیانه نوار غزه مورد هدف قرار داده است و هر روز بر تعداد شهدای فلسطینی افزوده می‌شود، کمپین‌های مختلف مردمی در حمایت از شهدایی که جرمشان مقاومت است و به‌خاطر پس گرفتن سرزمینی که سال‌ها پیش غاصبانه اشغال شد، مقابل سربازان اسرائیلی ایستادند، به راه افتاده است.

کمپین روایت‌های مردمی از آغاز طوفان بچه‌های فلسطینی که آرامش را از رژیم جعلی صهیونیستی گرفته است و نمایش ایستادگی و مقاومت مردمان سرزمین زیتون از جمله این کمپین‌ها است که تلاش می‌کند در جنگ روایت‌ها دست برنده را آنِ خود کند.

یک کاربر فضای مجازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «مردم ایران این روزها دارند یک ترومای جمعی را تجربه می‌کنند، سی روز است ایرانی‌ها، هم بغض آزادگان جهان، هر روز دارند از فرط غم و خشم و دریغ برای غزه، از پا در می‌آیند، غزه در محاصره بمب‌هاست و مردم در محاصره مصیبت، فروپاشی انسانیت و سازمان‌های فکسنی جهانی که علیل، به تماشای نسل‌کشی نشسته‌اند و بیانیه‌های دوزاری می‌دهند.

آنچه بیش از هر چیز ایرانیان با شرف را عذاب می‌دهد، احساس عجز است، فاعلیت نداشتن، ناتوانی در برداشتن یک قدم واقعی ملموس برای مردم غزه، با اینکه مردم خودجوش و لاینقطع دارند با پست و استوری و هشتگ در برنامه‌های داخلی و خارجی، با همین اینترنت نفتی، دست به دامان فیلترشکن‌ها در جبهه رسانه می‌جنگند، اما این دل‌ها را آرام نمی‌کند. رهبر گفت، سید مقاومت هم گفت. یک سر جدی این جنگ، رسانه‌ست، شما اصحاب رسانه ملی این روزها خیلی زحمت کشیدید، مجری و کارشناس آورید، ویدئووال ساختید، پخش زنده رفتید از راه‌پیمایی‌ها، گزارش پخش کردید، ماجور باشید با هرچه کردید و مغفور باشید، با هر چه نکردید اما حواستان هست ما آن حکومت شیعی هستیم که به سلاح اشک و دعا مجهز است؟ حواستان هست می‌توانید مهمترین قدم را برای نجات جهان بردارید؟

می‌توانید این اندوه میلیونی را به کار میلیونی بدل کنید.

حالا که دارید مرتب، غلط یا درست، انگ می‌خورید که تلویزیون در قبضه حزب‌اللهی‌هاست، خب حزب‌اللهی‌گری کنید! قدمی بردارید برای ظهور، عجز مردم را به دعا بدل کنید.

چگونه؟ شما که بهتر بلدید!

قرار بگذارید، پویش راه بیندازید، یکی از برنامه‌های زنده‌تان را خرجش کنید، هر شب، هر هفته، هر وقت، در میدان اصلی هر شهر، دعای فرج دسته جمعی به نیت رهایی مردم غزه.

مثلاً؟ ده تا سقاخانه قدیمی را در هر شهر احیا کنید مردم بیایند شمع استغاثه روشن کنند و با هم برای نجات مظلومان غزه دعای فرج بخوانند. شما هم رپورتاژ بروید، قول می‌دهم آنتن بهتر از امروز پر شود، هر شب مثل همان قرار ساعت نه شب که داشتید، دعای فرج جمعی از مردم بخواهید با عکس، پیام، ویدئو، لبیک بگویند، راه خودتان را نروید، مردم را به میدان بیاورید، مردم را داخل داستان کنید، نگویید که بشنوند، سکوت کنید تا صدای مردم شنیده شود. صحنه‌ای بسازید که مردم بازیگران اصلی‌اش باشند، غیبت را مسئله اصلی کنید، کمک کنید دل‌های عادت کرده به این غیبت، هزار ساله، هر روز تلنگر بخورند، شاید خدا به صدق نیت شما ظهور را به تعجیل انداخت. شاید خدا بقیه این غیبت را به ما بخشید، به این بچه‌ها که لرزش دست و پای کوچکشان جانمان را به لرزه انداخته.»

کد خبر 702048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.