شورای امنیت و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای خلع سلاح اتمی رژیم  وحشی فورا اقدام کند

وزیر امور خارجه گفت: اظهارات وزیر رژیم اسراییل به استفاده از بمب‌اتمی نشانگر شکست واقعی رژیم در برابر مقاومت است. شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی‌اتمی باید برای خلع سلاح اتمی این رژیم وحشی و آپارتاید فوری و بدون وقفه اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اظهارات وزیر رژیم اسرائیل به استفاده از بمب‌اتمی نشانگر شکست واقعی رژیم در برابر مقاومت است. شورای امنیت سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی‌اتمی باید برای خلع سلاح اتمی این رژیم وحشی و آپارتاید فوری و بدون وقفه اقدام کند. فردا دیر است. مسئولیت کامل این نسل کشی با کاخ سفید است.»

چهار روز قبل دفتر رسانه‌ای غزه در گزارشی از وضعیت جنگی در نوار غزه اعلام کرد میزان بمب‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی تا کنون بر سر مردم غزه ریخته یک و نیم برابر بمب اتمی است که آمریکا در آخرین روزهای جنگ جهانی دوم، بر هیروشیما انداخت. در پاسخ به این اطلاع رسانی، دیروز «عمیحای الیاهو»، وزیر میراث رژیم صهیونیستی استفاده از بمب اتم را یکی از گزینه‌های کابینه جنگ این رژیم دانست؛ اظهار نظری که خشم بسیاری را در فلسطین بر انگیخت و نخست‌وزیر این رژیم را نیز وادار کرد تا حضور این وزیر افراطی را در کابینه ممنوع کند.

شورای امنیت و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای خلع سلاح اتمی رژیم  وحشی فورا اقدام کند

کد خبر 702028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.