آمادگی دستگاه‌های مختلف استان برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان بررسی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای فصل سرد سال مورد بررسی قرار گرفت، در این راستا مقرر شد تمام دستگاه‌های استان با توجه به تجربیات گذشته، آمادگی لازم را برای زمستان پیش رو داشته باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان امروز_ دوشنبه پانزدهم آبان‌_ در حاشیه ششمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان در سال جاری اظهار کرد: در این جلسه مسائل محور آزادراه شرق اصفهان (آزادراه شهید حجازی) مطرح شد.

وی افزود: در این راستا ایمن‌سازی، ورودی آزادراه به محور نایین-اصفهان و تلاقی با محور اردستان-اصفهان بررسی شد و به لحاظ تعریض جاده، نصب علائم و خط‌کشی مسیر مورد تأکید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: همچنین بر تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های همجوار این آزادراه (ساختمان پلیس و راهداری) تأکید شد.

زینلیان متذکر شد: طبق دستور جلسه کمیسیون، آمادگی دستگاه‌ها برای فصل سرد سال نیز مورد بررسی قرار گرفت، در این راستا مقرر شد همه دستگاه‌های استان با توجه به تجربیات گذشته، آمادگی لازم را برای زمستان پیش رو داشته باشند.

کد خبر 702019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.