کشف انبار احتکار لاستیک در زاهدان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان گفت: انبار احتکار لاستیک خودرو به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زاهدان کشف شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسینعلی کریمی‌امین اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی لاستیک خودرو، توسط شخصی با هویت معلوم در انباری واقع در شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات اولیه، بررسی موضوع و رصد اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری کالاها شدند که با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از انبار مذکور، ۱۰۲ حلقه لاستیک احتکاری کشف و انبار پلمب شد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کریمی‌امین از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 701929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.