نصب ۲ هزار پرچم و ۵۰۰ سازه مزین به تصاویر شهدا در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ۲۵ آبان‌ «روز اصفهان» بیش از دو هزار پرچم با طرح ویژه این ایام، همچنین حدود ۵۰۰ سازه موقت مزین به تصاویر شهدای دانش‌آموز در سطح این کلان‌شهر نصب می‌شود.

به گزارش ایمنا، حمید قنادنیا درباره برنامه‌های این سازمان جهت تزئین شهر به‌مناسبت روز اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های سازمان زیباسازی اصفهان برای سالروز واقعه ۲۵ آبان در چند پروژه مختلف تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان بیش از دو هزار پرچم با طرح ویژه ۲۵ آبان ماه نصب می‌شود، افزود: چهار اَبرپرچم نیز طی مراسمی در این ایام تعویض خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نصب حدود ۵۰۰ سازه موقت در شهر را برنامه دیگر این سازمان دانست و گفت: این سازه‌ها که مزین به تصاویر شهدای دانش‌آموز هستند در چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر روی تیرهای روشنایی و زیرگذرها نصب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی ویژه سازمان زیباسازی برای سالگرد واقعه ۲۵ آبان در قطعه عملیات محرم گلستان شهدای اصفهان خواهد بود.

قنادنیا با بیان اینکه فضاسازی، نصب پرچم‌ها و تزئینات شهر از چند روز قبل از سالروز واقعه ۲۵ آبان در مناطق پانزده‌گانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این المان‌ها و فضاسازی به مدت یک هفته در سطح شهر نمایان است.

کد خبر 701924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.