سهم قانونی شهرداری ارومیه از تاکسی‌های اینترنتی اخذ شود

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شرکت‌های تاکسی اینترنتی باید سهم قانونی خود از ارزش افزوده را به مجموعه مدیریت شهری پرداخت کنند، چراکه از خدمات شهری بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار امروز _دوشنبه پانزدهم آبان_ در نشست هفتگی کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه که در راستای تاکید بر پرداخت معوقات مناطق عملیاتی ۱۳۹۷ و ترمیم حقوق کارکنان شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: از پیشتازی شهرداری ارومیه که در راستای اجرای قانون ابلاغی سازمان شهرداری‌های کشور مبنی بر اعمال ترمیم حقوق که در پرداخت حقوق شهریور کارکنان انجام شد، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به ضرورت رفع دغدغه‌های معیشتی و افزایش سطح رفاهی کارکنان شهرداری افزود: پرداخت معوقات فوق‌العاده مناطق عملیاتی کارکنان قراردادی در سال ۱۳۹۷ و معوقات ترمیم حقوق اخیر کارکنان شهرداری ارومیه در اولویت امور قرار گرفته است و شهرداری باید در اسرع وقت نسبت به پرداخت حق و حقوق معوق کارکنان و پرداخت کامل مزایا اقدام کند.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن پیگیری از آخرین پرداختی حق و حقوق کارکنان شرکتی و رانندگان استیجاری شهرداری خاطرنشان کرد: تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شرکتی و رانندگان استیجاری مورد قبول نیست و حقوق آن‌ها نیز همچون سایر کارکنان شهرداری باید در موعد مقرر یا نهایت با فاصله زمانی ۱۰ روزه در اولویت پرداخت قرار داده شود.

وحیدافشار تصریح کرد: طبق بند قرارداد منعقد شده با شرکت‌های طرف قرارداد، کارکنان و رانندگان استیجاری باید در بازه زمانی اجرای قرارداد، توان پرداخت دو ماه از حق و حقوق کارکنان خود را داشته باشند که این مورد توسط پیمانکار رعایت نشده و نیازمند بررسی است و لازم است ناظر قرارداد نظارت دقیق را در اجرای این مفاد مورد توجه قرار دهد.

وی با انتقاد از فعالیت بدون ضابطه تاکسی‌های اینترنتی در شهر گفت: آن‌گونه که شهرداری اخذ عوارض از شهروندان و تاکسی‌های سطح شهر را انجام می‌دهد، شرکت‌های تاکسی اینترنتی نیز باید سهم قانونی خود از ارزش افزوده را به مجموعه مدیریت شهری پرداخت کنند و از خدمات شهری بهره‌مند شوند.

کد خبر 701916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.