«سرهنگ ثریا» به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌آید + جزئیات

فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در کانون فیلم «هور» اکران و با حضور رامتین شهبازی نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با توجه به نقش و اهمیت سینما در عصر حاضر؛ معاونت فرهنگی هنری موزه مبادرت به برگزاری رویداد سینمایی «کانون فیلم هور» کرده است تا با نگاهی نقادانه به آثار شاخص سینمای ایران و جهان در حوزه‌های انقلاب، جنگ و مقاومت گامی در راستای پویایی و اثر بخشی هرچه بیشتر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

دومین جلسه اکران و نقد فیلم روز پنجشنبه _هجدهم آبان_ ساعت ۱۶ در کانون فیلم هور به نقد و بررسی فیلم «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج با حضور رامتین شهبازی نویسنده و منتقد سینما اختصاص یافته است که حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان می‌تواند جهت حضور در این برنامه به نشانی http://www.b2n.ir/Hourmoviecente مراجعه و با توجه به محدودیت ظرفیت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، «سرهنگ ثریا» روایت مادری است که فرزندش توسط گروه منافقین به پادگان اشرف فرستاده شده و مادر تلاش می‌کند تا فرزندش را از دست این گروه تروریستی آزاد کند، این فیلم از یک داستان واقعی الهام گرفته شده و نشان می‌دهد که در برابر تروریسم و سازمان‌های تروریستی، مادران نیز تا حد زیادی برای حفاظت از فرزندان خود تلاش می‌کنند.

کد خبر 701915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.