پیشرفت ۲۵ درصدی پل روگذر محور شهیدان کریمی زنجان

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پل روگذر محور شهیدان کریمی ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تسریع روند اجرای محور شهیدان کریمی اظهار کرد: در حال حاضر عملیات ساخت این محور از محل سه‌راه امجدیه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پل مربوطه در این محل به صورت روگذر احداث خواهد شد، افزود: پیشرفت فیزیکی این پل ۲۵ درصد است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه پل هوایی میدان سپاه با روش سگمنتال انجام کار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این روش کارخانه تمام قطعات پل‌ها را به صورت پیش‌ساخته تولید می‌کند و پس از آن به محل پروژه‌ها حمل می‌شود و در نهایت این قطعات را با پیچ ومهره‌های بزرگ به هم پیوند می‌دهند؛ سوراخ کردن زمین برای جاگذاری ستون‌ها با دریل‌های مخصوص انجام و عرشه پل نیز به صورت آماده جاگذاری می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه این پروژه به نحوی احداث شده است که عارضه سطحی نداشته باشد، تاکید کرد: پل ماشین‌رو میدان سپاه، روی پل فعلی و با ارتفاع بالاتری احداث می‌شود و مجموع پیشرفت این محور هشت درصد است که شامل سه درصد تجهیز کارگاه، ۱.۵ درصد تهیه نقشه‌های هوایی و ۳.۵ درصد عملیات اجرایی است.

به گزارش ایمنا، محور شهیدان کریمی، بزرگ‌ترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار هزار میلیارد تومان به منظور حل معضلات ترافیکی اجرایی می‌شود.

کد خبر 701908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.