خیابان کاتب اصفهانی به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی و احداث خیابان کاتب اصفهانی و مسیرهای منتهی به آن با ارزشی بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان مراحل پایانی را طی می‌کند و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

حسن محمدحسینی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث خیابان کاتب اصفهانی به‌طول ۶۵۰ متر و عرض ۲۴ متر، حدفاصل خیابان شهدای لیمجیر تا خیابان امام رضا (ع) یکی از پروژه‌های مهم و حائز اهمیت سال جاری منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۱۳۹۶ مصوب و برای آن ردیف اعتباری در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به محقق نشدن آزادسازی این پروژه در دوره پیشین مدیریت شهری، مراحل آزادسازی و اجرای این پروژه از سال ۱۴۰۱ با جدیت آغاز و کمتر از دو سال تکمیل شد و بنا به ضرورت در اختیار شهروندان قرار گرفت.

پروژه احداث خیابان کاتب اصفهانی به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای این خیابان و مسیرهای منتهی به آن بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع آزادسازی صورت گرفته است، تصریح کرد: ارزش آزادسازی و اجرای این پروژه بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان است.

کد خبر 701882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد کبیری۰۹۱۳۲۸۶۱۰۶۷ DE ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 2
    سلام خسته نباشید به شهردار توانمند و همکارانشان خیابان بسیار عالی و استانداردی صورت ‌گرفت ممنون خواستم بگویم در مورد خیابان ابوذر نظری داشتم ولی کانالی که به شما دسترسی داشته باشم موجود نبود کوچه ۳۴ خیابان شهدا نبش سه راه این کوچه با خرید یک خانه به نام افتخاری که اخر کوچه هست وپشت ان کوچه ای هست که دقیقا به شعبه نفت سابق بر خورد میکند وداخل بافت فر سوده قرار دارد که جای بسیار عالی برای پار کینگ ابوذر و باز گشایی ان حجم بار ترافیکی ابوذر وسه راه شهدا و مطهری را دفع میکد وشاهرگ مهمی میباشد در زمان مهندس ابطحی سال ۱۳۶۴ این طرح داده شد و نتیجه بخش نشد امیدوارم مورد بررسی قرار دهید ممنون کبیری