امیدوارم فردا هواداران را در کنارمان داشته باشیم/ مردم و فوتبال ایران لایق توجه جهان هستند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: امیدوارم فردا هواداران خود را در کنارمان داشته باشیم، بازی فردا نشان می‌دهد مردم و فوتبال ایران لایق توجه جهان هستند.

به گزارش ایمنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال آلمالیق اظهار کرد: رقابت جذاب‌تری شده است، به جایی رسیده‌ایم که متوجه می‌شویم چه تیمی شانس صعود به مرحله بعدی را خواهد داشت. چالش‌های زیادی در مورد تصمیم AFC داشتیم اما مثبت فکر می‌کنم، شانس این را داریم که کیفیت خود را نشان دهیم و به طرف هدفمان قدم برداریم زیرا بازی در زمین انجام می‌شود.

وی افزود: آلمالیق تیم خوبی است که سازماندهی و بازیکنان خوبی دارد، در لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفته‌اند و بازی فردا سخت‌تر می‌شود زیرا بدون فشار برای بازی می‌آیند؛ زمان زیادی برای آماده‌سازی نداشته‌ایم و باید برویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: آرزو می‌کردم همه هواداران سپاهان را داشته باشیم و ورزشگاه را پر کنیم اما ۵۰۰ کیلومتر دور از خانه هستیم به دلیل سناریوی ک چیده شد، این‌طور نشد، اما حمایت هواداران نساجی را خواهیم داشت و هواداران سپاهان زودتر بیایند که از تیم نساجی حمایت کنند، می‌توانیم هوادارانی از استقلال و پرسپولیس داشته باشیم.

ژوزه مورایس یادآور شد: در یک رقابت ملی هستیم، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم برای AFC نشان دهیم مردم ایران چقدر فوتبال را دوست دارند؛ به عنوان انسان با چالش‌ها رو به رو می‌شویم، امیدوارم این چالش‌ها را در مسیر درست پیش برویم؛ باید بیدار شویم و دنبال راه حل باشیم و با شادابی از پس چالش‌ها بربیاییم.

وی همچنین عنوان کرد: باید در کنار همدیگر باشیم و به همه نظرات گوش دهیم و با یکدیگر از پس چالش‌ها بربیاییم، طوری که بیشتر مردم را خوشحال کنیم. فکر می‌کنم AFC نیز نگران این موضوع باشد، افرادی زمین را دیده‌اند، لیگ قهرمانان آسیا بالاترین مسابقه در آسیا است و واضح است که نگران این موضوع باشند؛ امیدوارم افرادی که در رأس هستند، به این موضوع فکر کرده باشند و من می‌توانم به آن‌ها اطمینان کنم، در زمان کرونا بازی‌ها یک‌جا برگزار می‌شود و دو بازی در یک ورزشگاه انجام می‌شد، شاید AFC شرایط کنونی را این‌طور دیده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران در پایان گفت: همه می‌توانند بازی را ببیند، حس کنند و فوتبال ایران توجه بیشتری نیاز دارد، کیفیت، هواداران، طوری که حمایت، رفتار و استقبال از تیم حریف دارند، بسیار خوب است، ممنون هستم بابت هواداران که مسیر ۵۰۰ کیلومتری را برای تماشای بازی فردا طی می‌کنند.

کد خبر 701840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.