اجرای طرح ساماندهی و پاک‌سازی پرچم‌های سامورایی ساحلی در اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح ساماندهی و پاک‌سازی پرچم‌های سامورایی ساحلی از سطح معابر این کلان‌شهر خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و پاکسازی پرچم‌های سامورایی ساحلی از سطح معابر شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به ضوابط بیست‌وسه‌گانه مبلمان شهری بر اساس ماده ۱۳ دستورالعمل مذکور و مصوبه شورای اسلامی شهر با توجه به مغایرت تبلیغات فوق با ضوابط بیست‌وسه‌گانه و در راستای حفظ کیفت سیما و منظر شهری ابتدا به کسبه تذکرات لازم در خصوص جمع‌آوری این تبلیغات داده می‌شود و در صورت استنکاف از نصب این تبلیغات در محل معبر عمومی جلوگیری به‌عمل می‌آید.

وی افزود: در این راستا ۳۳۰ مورد تذکر داده شده که موارد توسط متصدیان واحدهای صنفی پاک‌سازی شده است، همچنین انتقال و رفع ۱۲۰ مورد تخلف توسط مأموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان انجام شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه جمع‌آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز از معابر در راستای ارتقای زیبایی بصری، همچنین حذف ناهنجاری‌های محیطی و ایمن شدن پیاده‌روها برای تردد عابران پیاده انجام می‌شود، ادامه داد: از کسبه تقاضا می‌شود به‌منظور رعایت حقوق شهروندان از قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی و پرچم سامورایی در معابر خودداری کنند.

کد خبر 701807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.