بانک اطلاعاتی کارآفرینان استان اصفهان تشکیل می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از تهیه بانک اطلاعاتی جامع کارآفرینان به منظور حمایت و تسهیلگری امور کارآفرینان، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امروز _یکشنبه چهاردهم آبان ماه_ جلسه هیأت امنای کانون کارآفرینان برتر استان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضا برگزار شد.

در این جلسه چهار پیشنهاد از چهار شرکت دانش‌بنیان برای بهبود وضعیت هوای اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

محمود حقیقت سرشت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در حاشیه این نشست، اظهار کرد: باتوجه به گزارش ارائه شده توسط چهار شرکت دانش‌بنیان استان، با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست می‌توانیم شاهد اتفاقات نوین در استان و کشور باشیم.

وی در مورد مهمترین اهداف کانون کارآفرینان برتر استان، ادامه داد: معرفی کارآفرینان برتر استان و اتصال کارآفرینان به دستگاه‌ها و واحدهای اجرایی در بخش خصوصی یا دولتی از مهمترین اهداف کانون کارآفرینان برتر استان است.

حقیقت سرشت افزود: اگر این مهم محقق شود شاهد اتفاقات خوشایندی در جهت‌گیری کارآفرینان به سمت کارآفرینی برتر و رشد و توسعه فعالین اقتصادی استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: کارآفرینان یقیناً حمایت دولت را خواهند داشت، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان جزو اولویت‌های اساسی استان و کشور است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: حمایت از شرکت‌های کارآفرینی بسته به نوع و فعالیت شرکت متفاوت است.

حقیقت سرشت اظهار کرد: مهمترین نقشی که دولت می‌تواند ایفا کند تسهیلگری فرآیندها، بروکراسی اداری، تأمین مالی و … است.

وی متذکر شد: قطعاً دولت از شرکت‌های کارآفرینی حمایت و پشتیبانی می‌کند ولیکن معتقد هستیم حمایت‌ها بایستی زمان داشته باشند و شرکت پس از مستقل شدن به سایر شرکت‌ها نیز کمک کند.

حقیقت سرشت در خصوص بانک اطلاعاتی مجموعه‌های کارآفرینی استان، گفت: این مهم جزو برنامه‌های استان است که بانک اطلاعاتی جامع و کاملی تشکیل و جایگاه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان مشخص شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر حمایت جامع از سراسر استان در حوزه کارآفرینی، گفت: جلسات کانون کارآفرینان برتر بایستی گستره استان را در بر بگیرد و تنها به ارائه طرح در مرکز استان بسنده نشود و از ظرفیت فعالان کارآفرینی شهرستان‌های استان به خوبی استفاده شود.

کد خبر 701793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.