سرقت ۲۰ میلیاردی توسط باند سارق غیربومی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره غیربومی که با دستبرد به یک منزل و یک مغازه در شهر اصفهان ۲۰ میلیارد ریال از اموال را به سرقت برده بودند، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت از منزل وی، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، رد پای باندی چهار نفره از سارقان سابقه‌دار و غیربومی را در این سرقت به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر چهار متهم که سه مرد و یک زن بودند، دستگیر شدند.

وی از کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به دو فقره سرقت شامل منزل و مغازه فروش تجهیزات تلفن همراه اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به تحویل این سارقان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی رخ داده توسط این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 701783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.