به‌کارگیری اتباع در شرکت‌های پیمانکاری خلاف قانون است

عضو کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی پیمانکاران به دلایل مختلف از جمله اینکه بیمه ندهند یا حقوق حداقلی بدهند، از اتباع استفاده می‌کنند که خلاف قانون است و معاونت خدمات شهری باید به‌طور جد با این موضوع برخورد کند و اجازه ادامه این شرایط را ندهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در صدوهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ما نمایندگان مردم هستیم و اگر تحت عنوان نطق یا تذکر صحبت می‌کنیم و ایرادی را به یکی از بخش‌های شهرداری می‌گیریم برگرفته از صحبت‌های مردم است. انتظار است که حوزه مورد نظر نیز در درصدد رفع مشکل بربیاید نه اینکه در دفاع از عملکرد خود پاسخ دهد.

وی افزود: یکی از مواردی که هم شهروندان و هم کارگران فضای سبز مطرح می‌کنند، به‌کارگیری اتباع در شرکت‌های خدماتی و پیمانکاری است؛ برخی پیمانکاران به دلایل مختلف از جمله اینکه بیمه ندهند یا حقوق حداقلی بدهند از اتباع استفاده می‌کنند که خلاف قانون است. معاونت خدمات شهری باید به جد با این موضوع برخورد کند.

عضو کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به خبر واگذاری استخر غدیر از سازمان میادین به سازمان فرهنگی گفت: سازمان فرهنگی مشکلات خود را دارد، اما همان استخرهای تحت نظر این سازمان که به بخش خصوصی واگذار شده است نیز دچار مشکل شد و هزینه‌های لازم در اختیار سازمان فرهنگی نیست؛ در حال حاضر اداره این استخر به خوبی انجام می‌شود و دلیلی برای واگذاری آن وجود ندارد.

کد خبر 701769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.