گسیل تجهیزات آمریکا برای کمک به اسرائیل نشان از اضمحلال رژیم صهیونیستی دارد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارسال تجهیزات نظامی از طرف آمریکا برای کمک به اسرائیل نشان می‌دهد که اسرائیل در حال اضمحلال و استکبار در حال شکست است.

به گزارش خبرنگار، سردار حمید خرمدل، امروز _یکشنبه چهاردهم آبان‌_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به نامگذاری ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر حماسه‌ای پرشور را خلق کردند و باید بدانیم که استکبارستیزی مختص یک روز نیست.

وی افزود: آمریکا نماد یک شیطان بزرگ است و اسرائیل نوچه آمریکا است که به هر آزادی‌خواهی ظلم کرده و با او مبارزه می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی دست نشانده آمریکا بود و خسارت‌های فراوانی به کشور وارد کرد، آنها ملت ما را تحقیر و منابع کشورمان را غارت می‌کردند و امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

سردار خرمدل با اشاره به فوت یک دختر در سال گذشته در ایران اسلامی و فتنه دشمنان برای کشور، اضافه کرد: امروز قریب ۱۰ هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند و با آنکه بیشتر این شهدا زن و کودک هستند، بسیاری از جوامع غربی و مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی نزدیک به ۲۰ سال است که مردم غزه را در محاصره کامل قرار داده، ولی عملیات طوفان الاقصی آغازی بر پایان اسرائیل خواهد بود، چراکه قدرت پوشالی اسرائیل را در هم شکست و رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسی باور نمی‌کرد که آمریکایی‌ها این همه تجهیزات نظامی را برای مقابله با گروه حماس عازم منطقه کنند، تصریح کرد: این موضوع اضمحلال صهیونیست‌ها و جبهه استکبار را می‌رساند و امروز یک و نیم میلیون نفر از جمعیت صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی گریخته‌اند و طبق وعده الهی پیروزی از آن جبهه حق است.

سردار خرمدل ادامه داد: سپاه باید محور اتحاد و همدلی باشد ما همه سرباز انقلاب هستیم و درب سپاه به روی کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند باز است.

وی تاکید کرد: در گچساران شاید بیش از چند سال بود که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از گچساران انتخاب نشده بود، در این خصوص لیستی از افراد انتخاب شد تا در کنار ظرفیت‌ها و نیروهای خوب این شهرستان سرهنگ ناصر صالحی که بومی گچساران و دارای قابلیت‌های بسیار بود برای این جایگاه مهم انتخاب شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرمانده سپاه شهرستان گچساران بر جذب و معرفی جوانان شایسته تأکید کرد و گفت: سپاه محور اتحاد در انقلاب اسلامی بوده و با محبت باید با مردم رفتار شود.

کد خبر 701767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.