لایروبی کانال‌های سطح شهر ارومیه هم‌زمان با فصل بارندگی

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی شهرداری لایروبی کانال‌ها را در دستور کار قرار داده است، گفت: اقدامات خوبی در حوزه عمران و آسفالت‌ریزی در مناطق شهری انجام شده، اما لازم است این مهم در مناطق محروم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی امروز _یکشنبه چهاردهم آبان_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار درگذشتگان اخیر مجموعه شهرداری ارومیه، اظهار کرد: حضور پرشور مردم انقلابی و شهیدپرور ارومیه در راهپیمایی سیزدهم آبان مشت محکمی بر پیکر استکبار جهانی بود.

وی افزود: یاد و خاطر شهدای ۱۳ آبان همیشه زنده و گرامی داشته خواهد شد و بنده به نوبه خود جا دارد از حماسه‌آفرینی دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و مردم شریف و انقلابی شهر ارومیه تقدیر و تشکر کنم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از عملکرد ضعیف تیم والیبال شهرداری ارومیه در رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: نتایج ضعیف تیم والیبال شهرداری ارومیه و باخت‌های پیاپی در سه بازی اخیر موجب نارضایتی و ناراحتی عاشقان والیبال شده است و این نتایج ضعیف برای شهر ارومیه قابل قبول نبوده است و نخواهد بود.

منافی اضافه کرد: مردم ارومیه به قصد قهرمانی به والیبال شهرداری ارومیه نگاه می‌کنند و از این تیم کسب نتایج مطلوب و رضایتمند را خواستار هستند و تذکرات لازم به سرمربی تیم والیبال شهرداری به‌خاطر کسب نتایج ضعیف داده شود.

وی با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن فصل بارندگی، شهرداری لایروبی کانال‌ها را در دستور کار قرار داد، اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه عمران و آسفالت‌ریزی در مناطق شهری انجام شده، اما لازم است این مهم در مناطق محروم با توجه به نیاز منطقه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تسهیل عبور و مرور مردم به صورت پیاده از خیابان پیشوا به سمت خیابان مهارت و عملیات سنگ‌فرش خیابان پیشوا که ناتمام مانده است، در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 701727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.