تکمیل آزادسازی مسیر رینگ چهارم در منطقه ۱۵ اصفهان تا ۲۰ روز آینده

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی مسیر رینگ چهارم در ۳۱۰ هزار متر از محدوده پروژه در این منطقه انجام شده است و سه درصد باقی مانده آن طی ۲۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گزارش شش ماهه از فعالیت‌های انجام شده در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: آزادسازی رینگ چهارم در شهر اصفهان از اقدامات عمده در این منطقه است که از کیلومتر سوم تا کیلومتر ۶.۷۰۰ این منطقه، آزادسازی مسیر حدود ۳۱۰ هزار متر انجام شده است که سه درصد باقی مانده آن طی ۲۰ روز آینده به پایان می‌رسد و در اختیار واحد عمران شهرداری اصفهان قرار می‌گیرد.

وی در خصوص آزادسازی کمربند شمالی خوراسگان افزود: برای این پروژه، اعتباری حدود ۱۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت داشته است؛ جلسات این آزادسازی به‌طور مستمر هفته‌ای سه روز در ساعات غیراداری برگزار می‌شود که قرار است سال جاری یا سال آینده به پایان برسد و سال ۱۴۰۴ اجرای کمربندی عملیاتی شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های محله محور این منطقه گفت: سال گذشته برای محله‌های راران و گورت بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد و در پی آن اقدامات عمرانی این دو محله به پایان رسید؛ طی سال جاری نیز محله‌های قلعه برتیانچی و سفلی را برای اجرای پروژه‌های محله‌محور مد نظر داریم که امیدواریم اقدامات عمرانی آن با اعتباری حدود ۲۳ میلیارد تومان به پایان برسد.

وی ادامه داد: طی هفت ماه گذشته در این منطقه حدود پنج میلیارد تومان برای سامان‌دهی و روشنایی پارک‌ها در نظر گرفته شده است که با انجام این عملیات، روشنایی تمام پارک‌ها به‌روز شده است.

نظری‌پور با بیان اینکه برای آسفالت معابر این منطقه ۲۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، ادامه داد: با اعتبار باقی‌مانده از محله راران و گورت، همچنین استفاده از هفت میلیارد تومان اعتبار جدید، قرارداد آسفالت و بهینه‌سازی معابر این دو محله منعقد شد که تلاش می‌کنیم تا پایان سال این اقدامات به پایان برسد.

وی افزود: بیشترین حجم فعالیت در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان، به جز روکش و زیرسازی و آسفالت معابر، موضوع اجرای باند شرقی کانال مقداد اول بود که با بودجه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان انجام شد و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 701721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نانوا IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    2 2
    درود بر شما جناب نظری خسته نباشید یه فکری هم برای انتهای خ الله اکبر بکنید تا مردم راحت تر دسترسی به اتوبان داشته باشند و خیلی خیلی سال هست چندین شهردار عوض شده اند و نتوانسته انتها را باز کنند اانشاالله با کمک خدا و بعد شما مسعول دلسوز باز شود ماشاالله به این همت و پشتکار
  • اکبرصباغی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 1
    خدانگهدارآقای نظری پورکه واقعا برای راران زحمت کشیدوکارکردوکوچه های راران راتمیزوجدول کشی کردانشالله که خیابان شهدای راران ازمدرسه تارضوی راهم جدول کشی وعریضترکنه ممنون ازآقای نظری پورشهردارخوراسگان