کیفیت لیگ هندبال بالا رفته است / شهرآورد حساس و زیبا خواهد بود

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: سطح هندبال در تمام استان‌ها بالا رفته است، چراکه بازیکنان باتجربه در تیم‌ها حضور دارند و یک لیگ با کیفیت را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید رحیم‌زاده که به‌تازگی هدایت تیم هندبال سپاهان نوین را در اختیار گرفته است، درباره شرایط بازیکنان خود اظهار کرد: ملاک ما ارتقای سطح هندبال استان است و در سپاهان نوین کسانی حضور دارند که کمتر به آن‌ها فرصت بازی رسیده است؛ همچنین برخی بازیکنان باتجربه هستند و به‌طور کلی به‌کارگیری بازیکنان بومی سبب شده است بیشتر استان‌ها به تبعیت از سپاهان به بومی‌گرایی روی بیاورند.

وی افزود: سطح هندبال در تمامی استان‌ها بالا رفته است، چراکه بازیکنان باتجربه در تیم‌ها حضور دارند و یک لیگ با کیفیت را پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی سپاهان نوین با اشاره به شهرآورد هندبال که فردا در سالن ۲۵ آبان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدوارم تمام این تلاش‌ها به تیم ملی کمک کند؛ سپاهان و سپاهان نوین بازیکنان خوبی دارند. امیدوارم اصفهان همچون سال‌های قبل بازیکنان اضافه خود را به سایر استان‌ها معرفی کند.

وی ادامه داد: یک دربی خانگی پیش روی ما است و از حساسیت بالایی هم برخوردار است، چراکه بازیکنان تلاش می‌کنند تمام توان خود را به کار گیرند و امیدوارم هر تیمی شایسته است، به پیروزی دست پیدا کند.

کد خبر 701712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.