اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم ریاست جمهوری به حوزه راه استان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌محمد روستا امروز _یکشنبه چهاردهم آبان‌_ در آئین معارفه سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پرونده‌های متعددی بر علیه راهداری استان مطرح است و اداره حقوقی این سازمان باید نسبت به گذشته قوی‌تر وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۵۷۰ کیلومتر راه خاکی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، افزود: پروژه‌های زیادی در حوزه راهداری داریم که برای تکمیل شدن نیازمند همت مسئولان و اعتبار است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی همچون پل شهید «طیب» در شهرستان لنده، «رودسمه» و «چال‌شاهین» در حوزه راهداری باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

روستا اضافه کرد: پنج همت در دور سفر دوم ریاست جمهوری به استان، به حوزه راه اختصاص داده شده است و انتظار داریم این اعتبارات به صورت صحیح و کارشناسی به پروژه‌ها تزریق شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نقاط برف‌گیر و حادثه‌خیز در سطح استان در حوزه نظارت با کمبود نیرو و ماشین‌آلات مواجه هستیم که باید اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات انجام شود تا در مواقع لازم با چالش روبه‌رو نشویم.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات عمرانی با پشت میز نشستن انجام نمی‌شود و کار را باید به صورت میدانی پیگیری کرد، گفت: پل روستای «بیدانجیر» که هم‌اکنون مردم روستا در حال استفاده از گرگر برای عبور از رودخانه هستند باید تا قبل از بارش‌ها به اتمام برسد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سه دوربین پایش تصویر در مسیرهای ارتباطی نصب شده و قرار است که پنج دستگاه دیگر نصب شود.

روستا با اشاره به اینکه با نصب روشنایی و نیوجرسی در مسیر یاسوج به اصفهان باعث ۴۰ درصد کاهش تصادف شده است، افزود: تقاطع روستای «گندی‌خوری» در مسیر یاسوج به اصفهان یکی از پرخطرترین نقاط ارتباطی استان، با معارضاتی روبه‌رو است که درصدد رفع آن هستیم.

کد خبر 701710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.