تدابیر لازم برای بارش‌های پیش رو در چهارمحال‌وبختیاری اندیشیده شده است

مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تدابیر لازم در ابتدای فصل بارش اندیشیده شده و در این راستا جلساتی تشکیل و هماهنگی لازم صورت گرفته است.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش‌بینی سیلاب برای روزهای آینده در استان نشده است، اما بارندگی خواهیم داشت که ممکن است با شدت بیشتر باشد، در این راستا تدابیر لازم در ابتدای فصل بارش اندیشیده و جلسات و هماهنگی تشکیل شده است.

وی افزود: آماده‌سازی تجهیزات و امکانات، صدور هشدارهای لازم، لایروبی مسیل‌ها، انجام اقدامات پروژه‌ای و اقدامات دستگاه‌های اجرایی متناسب با شرایط و اتخاذ تدابیر در عرصه خدماتی و امدادی برای ورود به فصل بارش در سطح استان انجام شده است یا در دست اقدام قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: اعلام شد که امسال بارش‌های پاییزه بیش از نرمال خواهد بود که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند، اما تاکنون چنین بارشی در استان نداشتیم.

کیانی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی پدیده ال نینو و تغییر نوع بارش‌ها از برف به باران، در صورت مواجهه با این پدیده قطعاً مشکلاتی به وجود خواهد آمد که برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و همچنان در دست پیگیری است.

وی تاکید کرد: پدیده ال نینو در سطح جهانی است و موجب تغییر اقلیم خواهد شد.

کد خبر 701701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.