لزوم بررسی پیشنهادهای اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در کمیسیون‌های تخصصی شورا

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم بررسی پیشنهادهای اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در کمیسیون‌های تخصصی شورا برای انسجام‌بخشی به دغدغه‌ها و حل آن‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه چهاردهم آبان_ در نطق پیش از دستور صدوهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز اظهار کرد: به همین مناسبت امروز میزبان تعدادی از دانش‌آموزان شهر اصفهان در تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی بودیم، این دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور ما هستند و امیدواریم با تجلی باورها و آرمان‌های آن‌ها به دوره‌های شکوهمند جمهوری اسلامی برسیم.

وی با بیان اینکه این روزها که تجاوزات ددمنشانه آمریکا و اسرائیل علیه مردم غزه را می‌بینیم، حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته نشان از همبستگی مردم ایران با ملت مظلوم غزه دارد، افزود: جنایت‌کاران جهان همه در ظلم و ستم به این مردم مظلوم یکپارچه هستند و ما نیز با وحدت خود حامی مردم ستم‌دیده هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بعضی دغدغه‌های اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی گفت: کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان جایگاه خوبی برای دعوت از افرادی است که در این زمینه دیدگاه‌ها و نکاتی دارند؛ مسائلی که خانواده‌ها هر روز با آن روبه‌رو هستند و می‌توانند در این جلسات دیدگاه‌های خود را برای رفع مشکلات شهری بیان کنند.

وی تاکید کرد: کمیسیون‌های مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان باید مسائل مطرح شده از سوی اعضای تشکل‌ها در حوزه‌های تخصصی را بررسی و دسته‌بندی کنند تا پیرامون آن‌ها بحث و بررسی لازم صورت گیرد.

کد خبر 701646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.