بررسی عملکرد گروه صنعتی انتخاب در بورس

گروه صنعتی انتخاب، تابستان سال جاری عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گروه صنعتی انتخاب یکی از شرکت‌های قدیمی و خوش‌نام اصفهان و کشور است که بررسی عملکرد مالی این شرکت در دوره ۹ ماهه از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ سال مالی این شرکت منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ است.

این گروه صنعتی شرکت‌های زیادی را در زیرمجموعه خود جای داده است که بررسی آن‌ها در گزارش ۱۲ ماهه شرکت انجام خواهد شد و در انتهای سه ماهه سوم سال جاری منتشر خواهد شد، درآمد عملیاتی این شرکت در دوره جاری برابر با ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۷۹ درصدی داشته است.

بهای تمام‌شده درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده است که رشد ۸۴ درصدی داشته است، سود ناخالص شرکت برابر با دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۶۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۳۹ درصدی را به ثبت رسانده است، سایر درآمدهای شرکت به ۱۶۹ میلیارد تومان رسیده است که رشد خیره‌کننده ۳۹۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

سود عملیاتی شرکت با رشد بسیار خوب ۱۰۴ درصدی همراه بوده است و برابر با هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان شده است، هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۵۴۳ میلیارد تومان بوده که رشد ۴۲ درصدی داشته است، سود شرکت قبل از مالیات برابر با یک هزار میلیارد تومان بوده است، میزان مالیات پرداختی این شرکت برابر با سه میلیارد تومان شده است.

سود خالص هر برگه سهم برابر با ۱۰۰ تومان بوده که رشد ۱۰۵ درصدی داشته است، نماد این شرکت با سود چهار فصل ۳۸۵ تومانی در محدوده پی بر ای ۶.۵ واحدی به قیمت دو هزار ۵۰۰ تومان در حال معامله است؛ عملکرد این شرکت بسیار خوب و قابل قبول بوده است.

کد خبر 701620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.