راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در تیران

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در شهرهای این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

جواد بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی توسعه ورزش همگانی تیران و کرون، اظهار کرد: در ۱۶ خانه ورزش روستایی این شهرستان بستر برای ورزش صبحگاهی و عصرگاهی فراهم شده است و در هشت روستای دیگر نیز این برنامه با فعال‌سازی خانه‌های ورزشی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سه شهر تیران، رضوانشهر و عسگران چنین ایستگاهی نداریم، افزود: جانمایی ایستگاه‌های ورزشی باید توسط مدیریت شهری فراهم شود تا کارشناس آن برای مدیریت این برنامه حضور پیدا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون با بیان اینکه مکان‌های پیشنهادی را به شهرداری تیران اعلام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: باغ بانوان، پارک آزادگان، مجتمع ورزشی تختی و میدان نشاط چهار پیشنهاد برای ایجاد ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در این شهر بوده است.

بهارلویی اضافه کرد: باغ بانوان و مجتمع ورزشی تختی ویژه خواهران و مابقی ویژه آقایان خواهد بود که مربی و کارشناس در ساعت مشخص حاضر می‌شوند و شهروندان از این برنامه استفاده می‌کنند.

وی گفت: یکی از آسیب‌های جدی در این شهرستان رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است، از این رو توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف مورد توجه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون برگزاری رویدادهای ورزشی محله‌محور را از برنامه‌های پیش‌روی ورزش همگانی دانست و تاکید کرد: به پشتیبانی مالی برای توسعه تجهیزات و برگزاری برنامه‌ها نیاز داریم که بخشی از آن توسط اداره ورزش و جوانان تأمین شده است و بخش دیگر به حمایت و مشارکت دیگر دستگاه‌ها نیاز دارد.

کد خبر 701598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.