تلاش می‌کنیم بهترین‌ها به مجلس بروند

دبیرکل جبهه پایداری گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی باید به دنبال بهترین‌ها برای مجلس باشند و با کاندیداهای اصلح هم‌افزایی داشته باشند و به دنبال سهم‌خواهی نباشند.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره نشست‌های جبهه پایداری و نحوه ورود این حزب به عرصه انتخابات اظهار کرد: جبهه پایداری به دنبال این است که بهترین‌ها به مجلس بروند و به نظر می‌رسد تک‌لیستی یا چندلیستی بودن تبلیغات چندان اهمیتی ندارد.

وی افزود: در فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می‌توان به ۴۰ ویژگی کلیدی برای انتخاب اصلح رسید؛ جبهه پایداری هم تلاش می‌کند افرادی را شناسایی و انتخاب کند که این ویژگی‌ها را دارا باشند.

دبیرکل جبهه پایداری ابراز کرد: اگر شخصی ویژگی‌های انتخاب اصلح را داشته باشد، اما عضو جبهه پایداری نباشد، مورد تأیید ما است؛ از این‌رو جلسات ویژه‌ای برای مصاحبه با نامزدها در جبهه پایداری برگزار می‌شود تا این افراد شناسایی شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهیم کرد، تصریح کرد: اعضای جبهه پایداری به‌طور کاملاً جدی و محکم ایستاده‌اند تا مجلس آینده بهترین باشد.

آقاتهرانی تاکید کرد: نمایندگانی باید به مجلس راه پیدا کنند که درد مردم را بفهمند و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: احزاب و گروه‌های دیگر سیاسی نیز باید به دنبال بهترین‌ها برای مجلس باشند و با کاندیداهای اصلح هم‌افزایی داشته باشند و به دنبال سهم‌خواهی نباشند.

کد خبر 701555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.