فرصت ثبت‌نام در المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان تمدید شد

دبیر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان از تمدید مهلت ارسال آثار به این المپیاد خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوب و درخواست بالای علاقه‌مندان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان آبان‌ تمدید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، وحید ملتجی از تمدید مهلت ارسال آثار به این المپیاد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب و درخواست بالای علاقه‌مندان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا پایان آبان تمدید شد.

وی افزود: هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران در دو بخش طراحی داستان و فیلم‌سازی با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان در زمستان پیش رو برگزار می‌شود و نوجوانان ایرانی در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال (متولدین ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰) می‌توانند آثار خود را به این المپیاد ارسال کنند.

دبیر هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان خاطرنشان کرد: این رویداد زمستان سال جاری برگزار می‌شود و طی آن نوجوانان شرکت‌کننده در کارگاه‌های مختلف با همراهی سینماگران و اساتید برجسته سینما فعالیت گروهی در حوزه سینما را تجربه می‌کنند و در انتها نیز گروه‌های اول، دوم و سوم منتخب معرفی می‌شوند و برگزیدگان المپیاد فیلم‌سازی نشان ویژه المپیاد را دریافت خواهند کرد.

فرصت ثبت‌نام در المپیاد فیلمسازی نوجوانان تمدید شد

به گزارش ایمنا، داوطلبان برای ثبت‌نام به نشانی https://yfo.icff.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

کد خبر 701507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.