افتتاح فاز نخست شهربازی ۷۲ تن قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه شهربازی ۷۲ تن مشکلات حقوقی زیادی داشت، گفت: هزینه‌های لازم برای حل این مشکلات پرداخت و وسایل پیمانکار قدیمی منتقل شده است تا سرمایه‌گذار جدید فعالیت خود را آغاز کند.

مهرداد روحانی‌وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ایجاد پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: یک انبار فرسوده با مشکلات فراوان به وسعت ۲۴۰۰ مترمربع در نقطه مرکزی شهر تملک شد و قرارداد با سازمان توسعه عمران برای احداث پارکینگ طبقاتی منعقد شده است.

وی افزود: با احداث این پارکینگ در این نقطه پرتردد، برای ۵۰۰ دستگاه خودرو ظرفیت پارکینگ ایجاد می‌شود.

حل معضلات حقوقی شهربازی میدان ۷۲ تن

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه شهربازی ۷۲ تن مشکلات حقوقی زیادی داشت، خاطرنشان کرد: هزینه‌های لازم برای حل این مشکلات پرداخت و وسایل پیمانکار قدیمی منتقل شده است تا سرمایه‌گذار جدید فعالیت خود را آغاز کند.

روحانی‌وزیری اضافه کرد: قرار بر این است که فاز نخست شهربازی ۷۲ تن به زودی افتتاح خواهد شد و پیمانکار در حال انتقال دستگاه‌ها، کسب مجوزها و استانداردهای لازم است.

وی با اشاره به احداث ساختمان جدید شهرداری منطقه سه، گفت: ساختمان قبلی شهرداری منطقه استیجاری بود و مشکلات عدیده‌ای داشت؛ برای مهیا کردن بستر مطلوب خدمت‌رسانی به شهروندان ساختمان جدید شهرداری منطقه احداث شده است.

کد خبر 701503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی شهروند قمی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    16 3
    با سلام خدمت مردم عزیز شهر قم فقط یک شهر بازی داشت که بزرگترین چرخ‌فلک دنیا رو داشت که به لطف مسولین چند سال پیش جمع آوری شده والان هیچ جای تفریحی و سرگرمی نیست که مابا بچه ها و خانواده بریم از مردم عزیز میخواهم که با نظرات تون از مسولین بخواهید تا شهر بازی ۷۲تن را به تمام مردم قم برگردانید برگردانید برگردانید برگردانید برگردانید برگردانید
  • حمزه IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    خوبه