حفر ۲۵ چاه جذبی در راستای دفع آب‌های سطحی شهر قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به حل مشکلاتی همچون دفع آب‌های سطحی و اصلاح هندسی، گفت: ۲۵ چاه جذبی در راستای دفع آب‌های سطحی در این محله وجود دارد و شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود برای اصلاحات هندسی را به شهرداری ارائه دهند.

محمد حسین علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیشینه پروژه بهسازی محله دروازه ری، اظهار کرد: در محله دروازه ری نزدیک به ۸۰ پلاک در طرح تملک و توافق وجود دارد تا این محله به یک معبر ۱۸ متری تبدیل شود.

وی با اشاره به باقی مانده ملک‌ها، افزود: با اجرای طرح در این محله، شهرداری پروانه تجاری باقی مانده ملک‌ها را به صورت رایگان برای مردم صادر می‌کند.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه مالکانی که قصد توافق دارند می‌توانند در لیست دریافت زمین از اراضی ۴۸ هکتاری قرار گیرند، خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری در محله دروازه ری تملک ملک‌هایی است که قابلیت صدور پروانه ندارد و با تسریع این طرح شاهد زیر‎سازی، آسفالت و جدول گذاری این محله خواهیم بود.

علی اکبری با اشاره به حل مشکلاتی همچون دفع آب‌های سطحی و اصلاح هندسی، تاکید کرد: ۲۵ چاه جذبی در راستای رفع آب‌های سطحی در این محله وجود دارد و شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود برای اصلاحات هندسی را به شهرداری ارائه دهند و شهرداری با همکاری شورای ترافیک پیگیر مسائل و مشکلات این منطقه است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح در محله دروازه ری نیازمند مشارکت مردم است و از مردم خواهشمندیم تا برای توافق به شهرداری مراجعه و در تسریع این پروژه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 701502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.