صدای شکسته شدن استخوان‌های نظام سلطه شنیده می‌شود

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند حکام غربی تمام توان خود را در حمایت از رژیم صهیونیستی صرف می‌کنند، اما صدای شکستن استخوان‌های نظام سلطه به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری امروز _شنبه سیزدهم آبان_ در اجتماع پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: این روزها بدتر جنایات علیه مردم مظلوم غزه در جریان است، اما مدعیان حقوق بشر مشوق این جنایات هستند.

وی با اشاره به اینکه بیداری ملت‌های آزاده و اعتراض در برابر این جنایت‌ها امری کم‌نظیر و بسیار بااهمیت است، افزود: دشمنان تلاش کردن با نفوذ جریان سازشکار در میان حکام منطقه، برای رژیم صهیونیستی فرصت بخرند اما شرایط آن‌طور که پیش‌بینی می‌کردند، پیش نرفت.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از رژیم صهیونیستی جزئی از اعتقادات حکام جهان غرب و لابی‌های ثروت و قدرت امروز جهان است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مسلمانی امروز نمی‌تواند در قبال مسئله غزه بی‌تفاوت باشد، افزود: صهیونیست‌ها ۲۷ روز حدود پنج‌هزار کودک و سه هزار زن را در غزه به شهادت رساندند و آن‌ها به هیچ‌کس رحم نمی‌کنند.

ذوالنوری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مبدا ایجاد جریان‌های بیداری اسلامی در منطقه بود، خاطرنشان کرد: این جریان به تنهایی می‌تواند در مقابل تمام آمال نظام سلطه بایستد.

کد خبر 701493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.