عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ آبان‌ماه

در این بسته خبری از تن زخمی درختان کهنسال یزد پانسمان شد تا محرومیت ۱۱۲ محله تهران از میادین میوه و تره‌بار و تبدیل رای قلع به پرداخت جریمه در شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۱۴ آبان‌ماه؛ تاریخ پایان دفن اموات در دارالرحمه شیراز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز گفت: از ۱۴ آبان‌ماه جاری هیچ‌گونه کفن‌ودفن و خدماتی در دارالرحمه شیراز نخواهیم داشت و تمام مراحل کفن‌ودفن در بهشت احمدی صورت می‌گیرد.

۸۰ درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی کاشان مزاحمت تلفنی است

سیدمصطفی محتشمیان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تعداد تماس‌های برقرار شده با این آتش‌نشانی از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ هزار و ۲۱۴ مورد اعلام شده که ۸۰ درصد آن‌ها مزاحمت بوده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ آبان‌ماه

محرومیت ۱۱۲ محله تهران از میادین میوه و تره‌بار

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران گفت: برای ۱۱۲ محله تهران که از بازار و میادین میوه و تره بار محروم هستند برنامه داریم که مورد تاکید شهردار تهران نیز است اما مشکل اصلی این محرومیت بخش زیادی به دلیل کمبود زمین مناسب در مناطق است.

مرکز پیک‌نیک پُرکنی در مشهد گرفتار آتش‌سوزی سنگین شد

آتشپاد دوم حسن نجمی، مدیر منطقه دوم عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: آتش سوزی بیش از ۷۰ سیلندر یازده کیلویی گاز مایع و پیک‌نیک در یک مغازه در این شهر با تلاش ٣٠ آتش نشان مهار و یک نفر دچار سوختگی شد.

تن زخمی درختان کهنسال یزد پانسمان شد

محمدسعید کاشفی، معاون فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ضمن اشاره به اینکه ترمیم تنه درختان کهنسال راهی برای مقاوم سازی درختان سطح شهر است، از اجرای عملیات ترمیم و پانسمان تنه درختان کهنسال سطح شهر خبر داد.

رد صلاحیت شهردار منتخب اراک صحت ندارد

داوود قربانی، رئیس شورای اسلامی شهر اراک در خصوص این مباحث بیان کرد: این موضوع درگیر دغل‌بازی‌های رسانه‌ای شده است و رد صلاحیت محمودی به هیچ عنوان صحت ندارد.

هیچ زباله‌ای در سایت صفیره اهواز سوزانده نمی‌شود

محمود ثابت قدم، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اهواز گفت: بیش از ۲ سال است که هیچ گونه آتش سوزی در سایت صفیره انجام نمی‌شود و عملیات جمع‌آوری، امحا و دفن زباله‌ها به صورت اصولی و مهندسی انجام می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ آبان‌ماه

تبدیل رأی قلع به پرداخت جریمه در شهرکرد تا پایان آذرماه

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: مالکان حداکثرمی‌توانند تا فرصت تعیین شده در قانون (پایان آذرماه سال جاری)، نسبت به پیگیری جهت تبدیل رأی قلع به پرداخت جریمه و عوارض اقدام کنند.

کد خبر 701492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.