الکلاسیکوی لژیونرهای ایرانی در اسپانیا از راه رسید

تیم‌های فوتسال آلبالی و پالما در هفته نهم لالیگای اسپانیا باهم دیدار می‌کنند و تقابل لژیونرهای ایرانی آن‌ها جذابیت این بازی را چند برابر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نهم رقابت‌های لالیگای فوتسال اسپانیا عصر امروز _شنبه سیزدهم آبان‌_ پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی به‌خصوص برای فوتسال‌دوستان ایرانی، تیم‌های پالما ده‌مایورکا و آلبالی از ساعت ۱۵:۳۰ به‌وقت تهران در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در تیم فوتسال پالما ده‌مایورکا حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی کشورمان، مسلم اولادقباد برترین بازیکن فوتسال سال آسیا، همچنین سالار آقاپور، پدیده فوتسال آسیا و جهان بازی می‌کنند و سعید احمدعباسی هم تنها ستاره ایرانی تیم فوتسال واینا آلبالی است.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که تیم فوتسال پالما هم‌اکنون با پنج پیروزی و سه شکست و ۱۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و آلبالی نیز با فقط یک پیروزی، چهار تساوی و سه شکست و کسب هفت امتیاز در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی ایستاده است.

سعید احمدعباسی تا پایان هفته هشتم توانسته است فقط دو گل برای آلبالی بزند و پنج کارت زرد نیز دریافت کرده است؛ در طرف مقابل از مثلث ایرانی پالما، سالار آقاپور و مسلم اولادقباد در شش بازی یک گل زده‌اند و حسین طیبی هم با هفت بازی و شش گل زده آمار خوبی از خود به‌جا گذاشته است.

کد خبر 701490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.