مسیر استکبارستیزی ۱۳ آبان رنگ و بوی تازه‌ای دارد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امسال مسیر استکبارستیزی سیزده آبان رنگ و بوی تازه‌ای دارد، زیرا این روز سی‌امین روز مقاومت ملت مظلوم فلسطین در مقابل خون‌خواران جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار احمد شفائی امروز _شنبه سیزدهم آبان_ در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه سالروز امتدادبخشی به انقلاب اسلامی ملت ایران و یادآور حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام خمینی رحمت الله در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و اثبات استکبارستیزی مردمان این سرزمین است.

وی ادامه داد: امسال مسیر استکبارستیزی سیزده آبان رنگ و بوی تازه‌ای دارد، زیرا این روز سی‌امین روز مقاومت ملت مظلوم فلسطین در مقابل خون‌خواران جهان است؛ امسال فریادهای ملت ایران در انزجار از استکبار جهانی هم‌نوا با فریادهای سایر ملت‌ها در همه جهان در همراهی با ملت مظلوم فلسطین است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فرصت تاریخی سیزده آبان می‌تواند مجالی مهم برای محکومیت جنایات آمریکا، اسرائیل و متحدانشان باشد؛ اتحاد تاریخی امروز آزادگان جهان در مقابل مستکبران جهانی که در کشورهای مختلف مشاهده می‌شود نشان از بیداری جوامع بشری در مقابل نظام سلطه دارد.

شفائی با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان می‌تواند کمکی بزرگ به ملت قهرمان فلسطین باشد، گفت: این حرکت نیز می‌تواند به مستکبران جهان نیز این پیام را برساند که مردم مسلمان جهان به ویژه مردم قهرمان ایران و سیستان و بلوچستان برای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مردم فلسطین آماده‌اند.

کد خبر 701477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.