اعلام انزجار دانش‌آموزان شیرازی از رژیم صهیونیستی در ۱۳ آبان+ فیلم

دانش آموزان شهر شیراز و استان فارس همزمان با روز سیزدهم آبان در حاشیه راهپیمایی این روز با اعلام حمایت و همبستگی از کودکان و دانش آموزان فلسطین انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ شنبه سیزدهم آبان_ به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی برای هم صدا شدن دانش‌آموزان کشور با شهدای دانش‌آموز غزه، زنگ استکبار ستیزی در سراسر مدارس استان فارس نواخته شد و پس از آن تجمع مردمی یوم الله ۱۳ آبان در شهر شیراز از ساعت ۹ صبح با حضور پر شور دانش آموزان دختر و پسر، دانشجویان و مردم مؤمن و ولایت مدار شهر شیراز از میدان شهدا آغاز شد.

اقشار مختلف مردم در سراسر استان فارس در ۱۵۰ نقطه استان فارس برای بزرگداشت این روز در مکان‌های اعلام شده گرد هم آمدند و طنین حمایت از شهدای دانش‌آموز و کودکان غزه را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام داشتند.

در این مراسم دانش آموزان با در دست داشتن پلاکارد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات‌های این دو رژیم سلطه‌گر و غاصب را محکوم کردند.

در این مراسم همچنین که با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس اظهار کرد: در تاریخ رژیم غاصب صهیونیست چنین حملات وحشیانه‌ای سابقه نداشت که موجب شهادت بیش از چهار هزار کودک و نوجوان شود.

وی افزود: روز ۱۳ آبان روزی است که معرکه درگیری حق با باطل به اوج خود رسیده و روح مطهر دانش‌آموزان عزیزی که در سال ۱۳۵۶ به شهادت رسیدند شاهد است که دانش‌آموز نسل امروز، هم در ایران اسلامی و هم در همه کشورهای جبهه مقاومت ایستاده‌اند تا جان عزیز و مطهر خود را در راه اعتلای اسلام هدیه کنند.

در ادامه همچنین شهردار و رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز نیز با حضور خود با مردم بی دفاع و زنان و کودکان مظلوم فلسطین ابراز همدردی داشتند.

همچنین محمدحسن اسدی، شهردار شیراز در این مراسم اظهار کرد: حضور انقلابی مردم در تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان ضامن حرکت استمراربخش ضد استکباری است.

وی افزود: حضور انقلابی و حماسی مردم ولایتمدار شیراز همگام با آحاد ملت ایران اسلامی، علاوه بر اعلام همبستگی امت اسلامی، پاسخی کوبنده و قاطع به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در محکومیت جنایت جنگی آن‌ها در غزه است.

به گزارش ایمنا، اجرای سرودهای بزرگ دانش‌آموزی، شعار گویی، اعلام بیانیه و قطع نامه، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع استکبارستیزی، اجرای سرود هماهنگ کشوری، مسابقات نقاشی شهدای غزه و شاهچراغ (ع) از دیگر برنامه‌هایی بود که در حاشیه راهپیمایی روز سیزدهم آبان برگزار شد.

کد خبر 701470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.