مردم فلسطین ضربه‌ بزرگی به صهیونیست‌ها زدند

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مردم فلسطین ضربه‌ای به صهیونیست‌ها زدند که هرچه اسرائیل تلاش می‌کند بتواند این بی‌حیثیتی را جبران کند، نمی‌تواند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تجمع مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان امروز _ شنبه سیزدهم آبان_ همزمان با دانش‌آموزان سراسر کشور، دانشجویان، مردم مؤمن و شهیدپرور در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز _شنبه سیزدهم آبان‌ماه _ در مراسم ۱۳ آبان‌ماه که در مصلای شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ زندگی بشر انقلاب‌های مختلفی اتفاق افتاده است هیچ کدام مانند انقلاب اسلامی نیست‌.

وی افزود: در بسیاری کشورهای اروپایی و اسلامی انقلاب‌های متعددی رخ داد اما نهایت عمر آن دو سال بود تنها انقلابی که بیش از ۴۰ سال است مسیر خود را پیش می‌برد انقلاب اسلامی ایران است؛ در طول این سال‌ها دشمن طراحی‌های بزرگی برای انقلاب اسلامی داشته است که نمونه آن هشت سال دفاع مقدس است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار با تمام هستی خود به میدان آمد اما به جایی نرسید، دشمن در تهاجم فرهنگی و اجتماعی سرمایه‌گذاری بزرگی کرد اما به نتیجه نرسید؛ امام راحل پیش‌بینی کردند و فرمودند از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که این قرن به خواست خداوند متعال قرن غلبه بر مستکبران و غلبه حق بر باطل است.

حجت‌الاسلام مصلحی ادامه داد: امام راحل فرمودند من با اقتدار می‌گویم اسلامی ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت می‌نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، مقام معظم رهبری نیز به دانش‌آموزان فرمودند در مورد انقلاب اسلامی باید تجزیه و تحلیل داشته باشید مطالعه کنید انقلاب را بشناسید و این نکته بسیار قابل تأمل است.

وی تاکید کرد: این موضوعات باید در مباحث علمی و دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد، یک دانشمند انگلیسی عنوان کرده است در بین ۱۵ تمدنی که در دنیا به وجود آمد همه فرسوده شدند تنها تمدنی که فرسوده نشد و مانند شیر خفته است تمدن اسلامی است اگر این تمدن بیدار شود و به حرکت درآید دنیای استکبار و دنیای نظام سرمایه‌داری را نابود خواهد کرد.

مشاور نماینده ول فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دقیقاً آنچه این دانشمند می‌گوید را به وجود آورده است استکبار از این امر وحشت دارد، امروز اتفاقات در سرزمین فلسطین بسیار قائل تأمل است، هستی استکبار مورد تهدید قرار گرفت؛ صهیونیست‌ها مجموعه‌ای هستند که قبل از حرکت فلسطین سازمان اطلاعاتی صهیونیست‌ها در دنیا به عنوان قوی‌ترین و بالاترین دستگاه اطلاعاتی بود حتی دوران طاغوت رئیس ساواک افتخار می‌کند که دو دوره در اسرائیل دوره آموزشی اطلاعاتی دیدم و این نکته قابل توجه است.

حجت‌الاسلام مصلحی گفت: اما امروز مردم فلسطین ضربه‌ای به صهیونیست‌ها زدند که هرچه اسرائیل تلاش می‌کند بتواند این بی‌حیثیتی را جبران کند نمی‌تواند.

کد خبر 701459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.