خون عاشورایی در رگ‌های مردم فلسطین جریان دارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خون عاشورایی در رگ‌های مردم فلسطین در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید جلال‌زاده ظهر امروز _شنبه سیزدهم آبان‌_ در راهپیمایی مردم تبریز به مناسبت روز دانش‌آموز اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان، نقطه عطف در تاریخ معاصر کشور بود؛ با وجود اینکه استکبار جهانی بارها به دنبال خاموش کردن، شعله نهضت مقدس انقلاب اسلامی بودند ولی این روز، توطئه‌های استکبار خنثی کرد.

وی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در اوایل انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی به گفته امام خمینی (ره)، انقلاب دوم ایران اسلامی بود چرا که اگر این لانه تسخیر نمی‌شد، امکان ادامه انقلاب اسلامی وجود نداشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه تعدادی از عوامل آن روز از این اقدام پیشمان هستند ولی این روز ارزشمند خود را بیش از پیش نشان می‌دهد؛ انقلاب دوم ضامن حرکت و تداوم انقلاب اسلامی سال ۵۷ بود.

جلال‌زاده به حضور پرشکوه مردم تبریز در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه امسال در زیر قطرات باران اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مردم تبریز حماسه آفریدند و با حضور باشکوه خود، ثابت کردن در پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی پایدار و استوارند. مردم قهرمان و انقلابی تبریز در زمان‌های مختلف و مواقع حساس نشان دادن پای این آرمان‌ها پایدار هستند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان امسال مقارن با جنایت قرن یعنی جنایت رژیم صهیونیستی علیه بشریت است، اضافه کرد: آیات، روایات و سفارشات انبیا و ائمه اطهار (ع) برای مردم این است که اگر انسان آزاده‌ای مورد ظلم قرار گیرد، من مسلمان باید در غم و غصه آنان شریک شوم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به دیدار خود با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اشاره و اضافه کرد: هنیه از مردم ایران درخواست تجهیزات و موشک نمی‌کرد بلکه درخواست وی از مردم شریف ایران تجمع و شعار علیه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل بود.

جلال‌زاده گفت: پیام و خون عاشورا در رگ‌های جبهه مقاومت جاری است و امروز عملیات طوفان الاقصی، زخم و ضربه کاری و ترمیم نشدنی را بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرد.

وی افزود: طوفان الاقصی، طوفان در اراده‌های آمریکا و اسرائیل و طوفان در روابط بین الملل جهانی بود و باید همه مردم جهان بدانند پیروزی از آن جبهه حق است که بزودی جشن پیروزی را در میادین شهرهای جهان برگزار کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشت رسوایی آمریکا و اسرائیل در طوفان الاقصی بر زمین افتاد، اظهار کرد: امروز آمریکا و اسرائیل در سازمان ملل تنها ماندن که این نشان از قدرت شهادت و خون‌های بی دفاع مردم غزه است.

کد خبر 701444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.