راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در کرمانشاه برگزار شد

هم‌زمان با فرارسیدن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در آسمان کرمانشاه طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پرشور گروه‌های مختلف مردم، مسئولان، دانش‌آموزان و دانشجویان، کسبه و بازاریان و نیروهای نظامی و انتظامی از چهارراه اجاق تا میدان آزادی کرمانشاه برگزار شد، در این مراسم باشکوه مردم انقلابی کرمانشاه با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» تنفر و انزجار خود را از دشمنان انقلاب اسلامی و سران استکبار نشان دادند.

شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با شعارهای «الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد» و «بسیجی و دلاوریم، پیرو خط رهبریم» بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

«دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد»، «هیچ غلطی نمی‌کند آمریکا، هیچ غلطی نمی‌کند اسرائیل» و «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» از دیگر شعارهای سر داده شده توسط جمعیت انبوه حاضر در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در کرمانشاه بود.

مردم ولایتمدار کرمانشاه پلاکاردهایی که مزین به بیانات حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت روز ۱۳ آبان بود را در دست داشتند. در این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان قرائت شد و مردم با سردادن فریاد الله اکبر آن را تأیید کردند.

کد خبر 701432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.