هویت آمریکا با حمایت از جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین آشکار شد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: هویت آمریکا و استکبار جهانی پس از حمایت از جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، آشکار شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد حسینی امروز _شنبه سیزدهم آبان_ با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان شهر یاسوج، ضمن گرامیداشت روز دانش‌آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: اگر کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ و جنایات آمریکا در سایر نقاط جهان و حمایت از داعش را هم نادیده بگیریم، حمایت آمریکا در یک ماه گذشته آمریکا از اسرائیل به‌خوبی هویت آمریکا را نمایان کرد و آمریکا در ریختن خون هر انسانی در فلسطین دخیل است.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی در طول ۷۵ سال بی‌سابقه بود، در سال ۶۶ اولین انتفاضه با نام انقلاب سنگ در فلسطین اتفاق افتاد که فقط با سنگ می‌توانستند بجنگند، ولی امروز فلسطین از تجهیزات موشکی برخوردار است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: نه تنها در فلسطین که رزمندگان اسلام در یمن، عراق، سوریه، لبنان امروز دارای قدرت هستند، حماس یک ارتش بزرگ نیست و در محدوده کوچک غزه توانسته است رژیم اسرائیل را با چالش‌های بزرگ مواجه کند.

حسینی اضافه کرد: اسرائیل چون یک شکست مفتضحانه را پذیرفته است با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه دست به جنایات وسیع علیه فلسطینیان زده است.

وی تاکید کرد: نزدیک به چهار هزار کودک و دو هزار زن در فلسطین به شهادت رسیده‌اند و کشورهای مدعی حقوق بشر و حقوق زن یا سکوت کرده‌اند یا در حال حمایت از این جنایات هستند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: خون همه مردم کشورهای مسلمان به جوش آمده است، اما دولت‌های این کشورها تحرک خاصی ندارند، باید بدانیم که رزمندگان اسلام و حزب‌الله توان مقابله دارند و به گفته مقام معظم رهبری اسرائیل به نزدیکی نابودی رسیده است.

حسینی تاکید کرد: هفت سرویس اطلاعاتی متعلق به اسرائیل و چهار سرویس متعلق به متحدانش ادعا داشتند که همه‌چیز را زیر نظر دارند، اما رزمندگان فلسطینی این دیوار اطلاعات را روز جشن اسرائیل شکستند و موجب شکست مفتضحانه اسرائیل شدند.

وی با بیان هدف اسرائیل و حامیان آن بیرون راندن مردم فلسطین و آواره کردن آنها بوده است، ادامه داد: مردم فلسطین و رزمندگان فلسطینی امروز به این باور رسیده‌اند که قدرت اسرائیل پوشالی است و این رژیم در حال سقوط است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: باید حوادث به خصوص در دهه ۶۰ به گونه‌ای برای نوجوانان و جوانان تبیین شود که دیگران توان تحریف و عوض کردن جای جلاد و شهید را نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مانع تحریف تاریخ توسط دشمنان شویم، افزود: از تحریف تاریخ جلوگیری کنیم تا روحیه و فرهنگی که سال ۵۷ باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد تداوم داشته باشد.

کد خبر 701427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.