تشدید نظارت بر بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تشدید بازرسی و نظارت بر بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خبر داد.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نظارت بر بازارچه‌های ریحان و اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در راستای مقابله با التهابات و فراز و نشیب قیمت محصولات موردنیاز شهروندان، سرلوحه اقدامات ناظران سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم است.

وی فرهنگ‌سازی به روش نظارت همگانی را عامل مهمی در پیشگیری از تخلفات دانست و افزود: هم‌استانی‌ها با گزارش تخلفات، کمک زیادی به کنترل بازار و کاهش تخلفات می‌کنند و در این رابطه سامانه ۱۳۷ شهرداری به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به فعالیت ۵۰ باب بازارچه تخصصی عرضه میوه و تره‌بار تحت قالب ریحان در شهر قم تصریح کرد: بهره‌برداران این بازارها که مالک زمین خود هستند، با رعایت مصوبه شورای اسلامی شهر و موافقت و تأیید مناطق هشت‌گانه، با کسب مجوز از سازمان با احداث سازه سبک، تحت عنوان بازارچه‌های ریحان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 701397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.