خروش مردم یاسوج در روز ۱۳ آبان + تصاویر و فیلم

مردم شهر یاسوج در روز ۱۳ آبان با حضور گسترده خود در راهپیمایی انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مردم شهر یاسوج در روز ۱۳ آبان از ساعات اولیه صبح و تجمع در مسیرهای راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق، از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.

خروش مردم یاسوج در روز ۱۳ آبان + تصاویر و فیلم

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: سال ۱۳۴۳ سخنان کوبنده و تاریخی حضرت امام (ره) موجب شد تا رژیم پهلوی تصمیم به تبعید ایشان بگیرد و حضرت امام به ترکیه تبعید شد.

وی افزود: به شهادت رسیدن دانش‌آموزان پیرو خط امام (ره) همچنین تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۷ و ۵۸ موجب شد تا ۱۳ آبان یک روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باشد.

وی با بیان اینکه این روز بیانگر ظلم و بیدادی است که استکبار جهانی علیه ملت مظلوم ایران آغاز کرد، خاطرنشان کرد: ظلم و ستم استکبار جهانی در حق ملت ایران و سایر کشورهای مسلمان ادامه دارد که می‌طلبد همه مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در راستای تقویت روحیه ظلم‌ستیزی با ظلم و استبداد آمریکا آگاه شوند.

خروش مردم یاسوج در روز ۱۳ آبان + تصاویر و فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دانشجویان پیرو خط امام (ره)  با تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ ضربه مهلکی بر استکبار جهانی وارد کردند.

خروش مردم یاسوج در روز ۱۳ آبان + تصاویر و فیلم

احمدزاده تاکید کرد: استکبار جهانی این روزها در حمایت از اسرائیل غاصب خون و خون‌ریزی در غزه راه انداخته است که به یاری خداوند پیروزی ملت فلسطین و از بین رفتن رژیم صهیونیستی نزدیک است و شاهد جشن امت اسلامی بر استکبار و هم‌پیمانانش باشیم.

کد خبر 701388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.