ظلم را برنمی‌تابیم و در کنار مظلومان ایستاده‌ایم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس گفت: جزو معدود کشورهایی هستیم که در آن بچه‌ها می‌آموزند، حقیقت‌طلب، حقیقت‌جو و جهانی‌اندیش باشند و این زنگ از این حیث مهم‌ترین زنگ تربیتی ما است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه پسرانه متوسطه اول شهید فهمیده اظهار کرد: تنها کشوری در دنیا هستیم که دانش‌آموزان ما در مدرسه یاد می‌گیرند نه ظالم و نه مظلوم باشند.

وی ادامه داد: جزو معدود کشورهایی هستیم که در آن بچه‌ها می‌آموزند، حقیقت‌طلب، حقیقت‌جو و جهانی‌اندیش باشند و این زنگ از این حیث مهم‌ترین زنگ تربیتی ما است، این زنگ در واقع زنگ مبارزه با شیطان است که به فضل الهی این نوجوانان چشم شیطان را کور خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان سال گذشته گفت: راهپیمایی سال گذشته متفاوت بود و من یقین دارم ۱۳ آبان امسال نیز متفاوت‌ترین زنگ این چهل و چند سال است، چراکه بیداری و همدلی با مظلومان روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

صحرایی با بیان اینکه ظلم را بر نمی‌تابیم و در کنار مظلومان ایستاده‌ایم، افزود: دانش‌آموزان ما امروز در ۱۳ آبان پیامی به دانش‌آموزان مظلوم غزه می‌دهند، نتانیاهو و یاران او به عنوان زباله‌های تاریخ محو خواهند شد و حق خواهد ماند، امروز پیام مهمی به دنیا مخابره می‌شود، هر کسی که ظالم است در هر کجا که باشد روزبه‌روز ضعیف‌تر می‌شود.

کد خبر 701369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.