۱۳ آبان یادآور نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در استکبارستیزی است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ استکبارستیزی زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، گفت: ۱۳ آبان یادآور نقش‌آفرینی باشکوه دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود حمیدی‌نژاد امروز _شنبه سیزدهم آبان‌_ در آیین نواختن زنگ استانی استکبارستیزی اظهار کرد: در تاریخ ایران بارها شاهد خباثت استکبار جهانی همچون آمریکا و انگلستان بودیم، قحطی مصنوعی ایجاد شده توسط انگلیسی‌ها که در نتیجه آن نیمی از جمعیت ایران در آن زمان از بین رفتند نمونه‌ای از این خباثت‌ها است و بدون شک این مورد تنها یکی از جنایت‌های استکبار در تاریخ ایران به‌شمار می‌آید.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، طومار استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا در هم پیچیده شد و این مستکبران دیگر نتوانستند در منطقه نقش‌آفرینی کنند و مقابل سد بزرگی همچون انقلاب ظفرمند اسلامی قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ استکبارستیزی زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برنامه‌های گسترده‌ای برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های والای انقلاب و در رأس آن‌ها استکبارستیزی میان دانش‌آموزان دارد و با برنامه‌ریزی منسجم در راستای بسط و گسترش ارزش‌های مهمی که انقلاب بر پایه آن‌ها بنا شده است، تلاش خواهد کرد.

حمیدی‌نژاد تاکید کرد: ۱۳ آبان یادآور نقش‌آفرینی باشکوه دانش‌آموزان در مبارزه با استکبار جهانی است و امروز نیز دانش‌آموزان گام دومی با تاسی از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی برداشته‌اند.

کد خبر 701358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.