کارگروه تخصصی شهرسازی الکترونیک اصفهان در ایستگاه یازدهم

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: یازدهمین جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی الکترونیک پیرامون گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو برگزار شد.

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یازدهمین جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی الکترونیک با حضور کارشناسان تیم شهرسازی الکترونیک، نماینده کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و چند نفر از مسئولان اجرایی مناطق پانزده‌گانه در محل سالن جلسات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که پیرامون گواهی عدم خلاف در سامانه اصنو برگزار شد، کارکنان با سابقه در حوزه اجراییات انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را در راستای ارتقای مرحله اجراییات در سامانه اصنو مطرح کردند.

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این جلسه اقدامات انجام شده بر اساس صورت‌جلسات قبلی در سامانه اصنو توسط نماینده شرکت پیمانکار تبیین شد، ادامه داد: مسئولان اجرایی نیز موضوعات پیشنهادی خود را در فرم‌های مورد استفاده مطرح کردند که منجر به تنظیم صورت‌جلسه‌ای برای ابلاغ به شرکت پیمانکار شد، همچنین مقرر شد جلسه دیگری نیز هفته آینده برگزار و طبق صورت‌جلسات قبلی بررسی و به نتیجه نهایی برسد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری هفتگی این جلسات، افزایش سطح کیفی فرایند عدم خلاف شهرسازی و سهولت استفاده کارکنان مرتبط را در پی خواهد داشت، گفت: جلسه بعدی امروز، سیزدهم آبان در کارگروه دیگری پیرامون فرایند مختلف گواهی عدم خلاف برگزار خواهد شد.

کد خبر 701357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.