بازسازی مسیرهای دوچرخه در قزوین با روشی نوین

شهردار قزوین گفت: بازسازی و بهسازی مسیر ویژه دوچرخه حدفاصل تقاطع باقرآباد-بلوار معلم با استفاده از جداکننده‌های بتنی استاندارد به جای جداکننده‌های فلزی در حال انجام است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آرام‌سازی معابر بلوار شهید مطهری در قزوین با هدف آرام‌سازی جریان ترافیک، تسهیل عبور و مرور و کاهش تصادفات احتمالی سرعت‌کاه آسفالتی استاندارد در بلوار شهید مطهری غربی احداث و رنگ‌آمیزی شد.

وی افزود: هزار و ۸۵۰ متر مربع از معابر ناحیه مینودر در منطقه سه شهرداری روکش آسفالت شد.

شهردار قزوین گفت: با استفاده از هزار و ۳۲۰ تن آسفالت، بیش از ۱۲ هزار متر مربع از معابر خیابان محمدیه به‌منظور تسهیل در تردد عابران و ساکنان منطقه یک شهرداری آسفالت شد، در صورت مساعد بودن شرایط جوی، تا تقاطع خیابان شهدا روکش آسفالت خواهد شد.

صباغی ادامه داد: طبق قرارداد منعقدشده با سازمان عمران شهرداری قزوین، روکش آسفالت خیابان محمدیه طی چند مرحله در «نهضت شبانه آسفالت» توسط سازمان عمران انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازسازی و بهسازی مسیرهای دوچرخه برای نخستین بار در قزوین با روشی نوین در حال اجرا است، افزود: بازسازی و بهسازی مسیر ویژه دوچرخه حدفاصل تقاطع باقرآباد-بلوار معلم با استفاده از جداکننده‌های بتنی استاندارد به جای جداکننده‌های فلزی در حال انجام است.

شهردار قزوین گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و برطرف کردن نارسایی‌های شهری روکش آسفالت خیابان سپهر محله ملاصدرا در منطقه دو شهرداری در حال انجام است.

صباغی از پایان طرح پاک‌سازی پشت‌بام اماکن بوستان‌های قزوین خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش‌ها نسبت به پاک‌سازی و تنظیف پشت‌بام ابنیه موجود در سطح بوستان‌ها و رفع گرفتگی ورودی لوله‌های چاه از برگ‌های خزان دیده و گل‌ولای و اشیا اقدام شد.

کد خبر 701332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.