اکنون وقت تمرکز و دوری از حاشیه‌ها است / هواداران سپاهان کنار تیم باشند

پیشکسوت سپاهان گفت: اعلام خبر شکست ۳ بر صفر مقابل الاتحاد شب قبل از بازی آن هم برای تیم بزرگ سپاهان اثرات منفی بر جای گذاشت، اما اکنون وقت تمرکز و دوری از حاشیه‌ها است و باید این موضوع را مدیریت کرد. 

جلال اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شرایط تیم فوتبال سپاهان و شکست این تیم مقابل ملوان بندرانزلی با بیان اینکه هر تیمی برای موفقیت در ایران و آسیا باید با مشکلات و چالش‌های مختلفی دست و پنجه نرم کند، اظهار کرد: سپاهان آن‌قدر بزرگ و دارای بازیکنان باتجربه است که دوباره به مسیر روبه رشد خود بازگردد. خبر اعلام کسر ۴ امتیاز و شکست سه بر صفر مقابل الاتحاد اثرات منفی روی بازیکنان و کادر فنی داشت که در دیدار گذشته چه از لحاظ روحی و روانی و چه از لحاظ فنی بر عملکرد تیم تأثیرات منفی گذاشت.

وی افزود: در این شرایط بازیکنان و کادر فنی باید برای موفقیت به‌سرعت خود را از لحاظ ذهنی ریکاوری کنند و به مسیر قبلی که همان مسیر موفقیت و پیروزی است، بازگردند تا شاهد پیروزی‌های اول فصل باشیم.

بازیکن اسبق سپاهان گفت: بازیکنان حرفه‌ای سپاهان آن‌چنان بزرگ هستند که با این شرایط به خوبی کنار می‌آیند و دوباره در مسیر موفقیت قرار می‌گیرند. هواداران سپاهان نیز در این اوضاع باید شرایط را درک کنند و کنار تیم خود باشند.

اکبری درباره اعلام خبر شکست سپاهان مقابل الاتحاد پیش از دیدار با ملوان ادامه داد: به‌طور قطع عواملی در سطوح مختلف فوتبال ایران وجود دارند که با موفقیت سپاهان مخالف هستند. اینکه خبر شکست سپاهان آن هم شب قبل از بازی درز پیدا می‌کند، نشان‌دهنده مشکل برخی افراد با سپاهان است. فدراسیون فوتبال می‌توانست با مدیریت این موضوع، ابلاغ کنفدراسیون فوتبال آسیا را پس از دیدار سپاهان مقابل ملوان اعلام می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول این ۲۰ سال که با سپاهان در ارتباط هستم عوامل و افراد مختلفی بوده و هستند که با موفقیت سپاهان مخالف بوده‌اند و برای این تیم از طریق مختلف حاشیه و مشکل ایجاد کرده‌اند.

اکبری گفت: باشگاه سپاهان باید مقابل این ناملایمتی‌ها ایستادگی کند تا مسیر موفقیت برای این تیم بار دیگر باز شود.

وی درباره هفته سرنوشت‌سازی که سپاهان ۲ بازی حساس مقابل آلمالیق و پرسپولیس در پیش دارد، خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و ناملایمتی‌هایی که برای سپاهان به وجود آمده است، به‌طور قطع تمرکز و دوری از حاشیه‌ها و ایجاد یک ذهنیت مثبت روی بازی، می‌تواند عامل موفقیت سپاهان باشد؛ تیم بزرگ سپاهان از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد، اما بازیکنان و کادر فنی باید خود را بازیابی کنند تا در زمین مسابقه به موفقیت دست پیدا کنند.

کد خبر 701320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تاج لنگی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    درسته ۳امتیاز از سپاهان کم شده ول در این موضوع ایران شکست خورده و فدراسیون ایران