اتمام حجت سید حسن نصرالله با رژیم صهیونیستی

کارشناس مسائل فلسطین گفت: سیدحسن نصرالله عملاً به طرف مقابل اعلام کرد که ما حداقل چهار دهه است با شما درگیر هستیم و در این چهار دهه پیروزی همواره از آن ما بوده است و شما همواره شکست خورده‌اید، اگر می‌خواهید همین مسیر را ادامه دهید، با آغوش باز از تصمیم شما استقبال خواهیم کرد.

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیام سخنرانی امروز سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: علیرغم اینکه در ظاهر به نظر می‌رسد این سخنرانی پیام صریح و روشنی به دشمن نداشت، اتفاقاً پیام بسیار روشن و واضح بود و به نظر من هم آمریکا و هم اسرائیلی پیام را دریافت کردند.

وی افزود: اینکه آیا آمریکا و رژیم صهیونیستی تغییر مسیر می‌دهند و تصمیمشان را تغییر می‌دهند یا نه مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد که سخنرانی امروز، هم از حیث محتوایی و هم از حیث تهییج افکار عمومی یکی از بهترین سخنرانی‌های سید حسین نصرالله بود.

این کارشناس مسائل فلسطین تصریح کرد: درست است که شاید سیدحسن نصرالله مستقیماً هیچ اقدامی را علنی نکرد و هیچ خط قرمزی را روشن بیان نکرد اما عملاً به طرف مقابل اعلام کرد که ما حداقل چهار دهه است با شما درگیر هستیم و در این چهار دهه پیروزی همواره از آن ما بوده است و شما همواره شکست خورده‌اید، اگر می‌خواهید همین مسیر را ادامه دهید، با آغوش باز از تصمیم شما استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 701290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.