ساخت فصل جدید «فرار از زندان» با یک غایب بزرگ

فصل جدید «فرار از زندان» بدون حضور شخصیت‌های اصلی در دست ساخت است.

به گزارش ایمنا، «فرار از زندان» یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی ساخته پل شیورینگ است که از اوت ۲۰۰۵ تا می ۲۰۱۷ در قالب پنج فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد؛ داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آنها (لینکلن باروز) به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری (مایکل اسکافیلد) برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد.

مت اولمستد، کوین هوکس، مارتی آدلستین، دان پاروز، نیل اچ. موریتز و برت رتنر سازندگان اختصاصی این سریال هستند، همچنین برت رتنر کارگردان نخستین قسمت این مجموعه بود.

موسیقی این سریال را رامین جوادی ساخت و در سال ۲۰۰۶، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد، همچنین این سریال برنده جایزه بهترین سریال درام در جوایز برگزیده مردم سال ۲۰۰۶ شد. رابین تونی، پیتر استورمار، آموری نولاسکو، مارشال آلمن، وید ویلیامز و پل آدلستاین از بازیگران این سریال بودند.

در چهارم ژانویه ۲۰۱۸، فاکس به طور رسمی اعلام کرد که فصل ششم این مجموعه در مرحله پیش‌تولید است اما با این حال، در اوت ۲۰۱۹، فاکس اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای احیای فرار از زندان ندارد و میلر در اواخر سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به سریال ندارد.

در حال حاضر براساس اعلام ورایتی، قرار است فصل جدید سریال «فرار از زندان» توسط هولو ساخته شود؛ الگین جیمز در حال نوشتن فیلمنامه این سریال است و انتظار نمی‌رود داستان جدید، شخصیت‌های اصلی سریال یعنی مایکل اسکافیلد با بازی ونتورث میلر و لینکلن باروز با بازی دومینیک پرسل را به قصه بازگرداند.

جیمز علاوه بر ساخت اسپین‌آف «پسران آنارشی»، سریال «آقایان» با بازی کریستوفر واکن را هم ساخته است. وی در کنار داون اولمستد که خالق سریال «فرار از زندان» بود، از تهیه‌کنندگان سریال جدید هستند.

پیش از این یک فیلم تلویزیونی به نام «فرار نهایی» و یک اسپین‌آف به نام «فرار از زندان: اثبات بی‌گناهی» برای تلفن‌های همراه ساخته شدند. یک بازی ویدئویی، یک مجله و یک رمان هم با الهام از سریال «فرار از زندان» شکل گرفت.

منبع: ایرنا


کد خبر 701285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.