حزب‌ الله لبنان کابوس بزرگ صهیونیست‌ها است

امام جمعه بخش تودشک گفت: شروع عملیات طوفان الاقصی باعث شده است تا رژیم صهیونیستی موجودیت خود را در خطر ببیند و در این میان حزب‌الله لبنان کابوس بزرگ صهیونیست‌ها است چرا که یک بار در سال ۲۰۰۶ موفق شده اسرائیل را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمد رضا نریمانی ظهر امروز _جمعه دوازدهم آبان‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه بخش تودشک اظهار کرد: اسرائیل قابل ترمیم نیست و طوفان الاقصی کریدور اقتصادی با درآمد ۱۳۰ هزار میلیارد دلاری هندی اسرائیلی و آمریکایی را درهم شکست و طومار کریدور اقتصادی آی مِک را در هم پیچید.

وی ادامه داد: کریدور آمریکایی آی‌مِک با سه هدف رقابت با چین، کنترل روابط هند با روسیه و تقویت روابط اعراب خلیج فارس با هند (آمریکا) به جای چین و روسیه تعریف شده است.

امام جمعه بخش تودشک افزود: وقوع جنگ اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲، گذر به نظم جدید جهانی را تسریع کرد و در این وضعیت، کشورهای مختلف به دنبال تعریف جایگاه جدید در آینده اقتصاد دنیا و جاگیری در میان قدرت‌های بزرگ منطقه‌ای برای حفظ منافع ملی خود هستند و در این بین حضور کشورها در طرح‌های بزرگ کریدوری اهمیت ویژه‌ای یافته است.

وی با بیان اینکه شروع عملیات طوفان الاقصی باعث شده است تا رژیم صهیونیستی موجودیت خود را در خطر ببیند، گفت: علاوه بر حماس سایر جبهه‌های محور مقاومت نیز اسرائیل را تهدید به حملات کرده اند و حزب‌الله لبنان در این میان کابوس بزرگ صهیونیست‌ها است چرا که یک بار در سال ۲۰۰۶ موفق شده اسرائیل را شکست دهد.

نریمانی ادامه داد: آنچه در مرزهای جنوبی لبنان در حال رخ دادن است یک جنگ به تمام معناست و حزب‌الله برای بسترسازی مراحل بعدیِ نقشه‌های خود به‌دنبال استقرار نیروهای نظامی و تضعیف موقعیت استحکامات دشمن روی زمین و محکم کردن جای پای خود است.

وی افزود: این هدف‌گذاری اگرچه با توجه به برتری تکنولوژی محسوس دشمن با تلفاتی نیز همراه بوده اما کماندوهای حزب‌الله هم در اهداف تعیین‌شده موفقیت‌های مورد نظر را کسب کرده‌اند و هم‌چنان‌که ذکر شد توانسته‌اند ضربات سنگینی به استحکامات دفاعی طرف مقابل وارد کنند.

نریمانی با بیان اینکه از هفته آینده سناریوی جنگ تغییر خواهد کرد، گفت: خواهیم دید که با قدرت ایمان واقعی و خودباوری مجاهدان مقاومت، نتایج جدیدی در غزه و جبهه مقاومت جهان رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به‌خوبی این موضوع را فهمیده است و به همین دلیل قوی و یقینی است که به طور گسترده تجهیزات مختلف را به منطقه گسیل ساخته‌اند اما آمریکاهایی بدانند که گسترش جنگ در غرب آسیا مساوی و برابر با سقوط هژمونی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل در کل جهان خواهد بود.

نریمانی در ادامه تصریح کرد: چهار هفته گذشته، امیرعبداللهیان، وزیر خارجه انقلابی کشورمان، مرد اول میدان دیپلماسی مقاومت در جهان بوده است و در رویدادهای متفاوت، زبان قاطع و بدون لکنت در حمایت از مظلومان غزه و مقاومت مقتدر فلسطین، نماد روشن پیوند و همبستگی میدان و دیپلماسی شایسته است.

کد خبر 701275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.