اعزام قطارهای فوق‌العاده در یوم الله ۱۳ آبان

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و سرویس‌دهی ویژه در خطوط مترو همزمان با راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود درستی امروز_ جمعه دوازدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم ١٣ آبان امسال با محوریت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی با شکوه تمام برگزار می‌شود، اظهار کرد: صبح روز شنبه مترو تهران و حومه آماده ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی است و تمهیدات لازم برای اعزام قطارهای فوق‌العاده به خصوص در خط یک و ایستگاه آیت‌الله طالقانی که در مسیر این اجتماع بزرگ مردمی قرار دارد انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در این روز افزود: پایگاه فرهنگی مترو تهران در روز دانش‌آموز با عنوان شهدای دانش‌آموز غزه در خیابان طالقانی تهران برپا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: اجرای برنامه‌های هنری، غرفه‌های پذیرایی و توزیع اقلام فرهنگی از جمله اقدامات این پایگاه خواهد بود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوع دیگری مانند: فضاسازی ایستگاهی در قالب تابلوهای هنری، بنر و لایت باکس، اکران نمایشگاه عکس با عنوان ۷۰ سال دشمنی در سه ایستگاه منتخب، نمایشگاه پوستر با موضوع استکبارستیزی، توزیع بسته‌های فرهنگی، غرفه نقاشی کودکان و اهدای بادکنک نیز در این روز برگزار خواهد شد.

کد خبر 701215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.