سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری شهرستان بانه به بهره‌برداری رسید

سالن ورزشی یک هزار و ۲۰۰ نفری شهرستان بانه با حضور رئیس‌جمهور امروز (جمعه) به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالن ورزشی یک هزار و ۲۰۰ نفری شهرستان بانه، امروز -جمعه دوازدهم آبان_ با حضور رئیس‌جمهور و مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسید.

کلنگ این پروژه ورزشی با حضور مسئولان وقت در سال ۱۳۸۸ بر زمین زده شد و پس از برآورد هزینه‌ها و ارائه نقشه‌های عملیاتی، ساخت آن در اوایل سال ۱۳۸۹ آغاز شد.

پروژه سالن یک هزار و ۲۰۰ نفری بانه با چهار هزار و ۱۰۰ مترمربع زیر بنا در زمینی به مساحت هفت هزار و ۱۰۰ مترمربع احداث و برای ساخت آن اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان صرف شده است.

اختصاص بودجه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان طی سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و شش ماهه نخست ۱۴۰۲ نشان از عزم جدی مسئولان دولت مردمی برای تکمیل این پروژه مهم در سطح استان بود.

پروژه سالن چند منظوره که با توجه به وضعیت سرانه فضای ورزشی بانه می‌تواند گامی بلند و مؤثر در پیشرفت ورزش این شهرستان باشد و تکمیل و افتتاح آن به مطالبه اصلی مردم شهرستان بانه تبدیل شده بود.

به گزارش ایمنا، رئیس‌جمهور و وزیران دولت از روز پنجشنبه در قالب دومین سفر استانی به استان کردستان سفر کرده‌اند که در این سفر دو روزه تعدادی از پروژه‌های کلان همچون راه‌آهن سنندج - همدان و فرودگاه سقز به بهره‌برداری رسیدند.

کد خبر 701193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.