ضرب و شتم مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد توسط افراد ناشناس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

سید علی ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز پنجشنبه یازدهم آبان‌ماه خبری مبنی بر ضرب و شتم مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد واصل شد که بلافاصله یکی از معاونان دادستان در محل حادثه حاضر شد و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

وی افزود: دستورات لازم جهت شناسایی افراد صادر شده و تحقیقات و بررسی‌های لازم برای شناسایی عاملان این اتفاق در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: حال عمومی آقای لقمانی مدیرکل تعزیرات استان خوب و مساعد است و از بیمارستان ترخیص شده‌است.

سید حمزه لقمانی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ مقابل درب منزل شخصی توسط سه فرد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

وی افزود: این سه نفر با سر و صورت بسته به‌وسیله چوب و چماق به من حمله‌ور شدند و بنده را ضرب و شتم که از ناحیه سر و دست مجروح شدم.

لقمانی با بیان اینکه موضوع از سوی دستگاه قضائی، امنیتی و انتظامی در حال پیگیری است، تصریح کرد: به دلیل شدت جراحات و ضربات وارده به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال داده شدم که سر و دستم بخیه زده شد.

کد خبر 701170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.