فراخوان طراحی نمادهای ورودی شهر بندرعباس / آغاز اعمال قانون در تقاطع‌های هوشمند شهر قم

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا،، "فراخوان طراحی نمادهای ورودی شهر بندرعباس"، "مسیر ورودی تعویض پلاک یزد تغییر می‌کند"، "امضای قرارداد قطار شهری در اهواز"، "لندفیل سراوان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد"، "اتصال شرق زرین‌شهر به کنارگذر غرب استان پس از ۲۰ سال"، "رویکرد شهرداری کرمان توسعه متوازن خدمات است / ورود ۱۰۰ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل"، «اصفهان من» بستری جدید برای گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم" "مشارکت ۱۹ هزار شهروند اراکی در اجرای طرح هوشمندسازی جمع‌آوری پسماندهای خشک"، "۴۰۰ راننده به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می‌شوند"، "آغاز اعمال قانون در تقاطع‌های هوشمند شهر قم"، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

فراخوان طراحی نمادهای ورودی شهر بندرعباس

یعقوب دبیری‌نژاد، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با هدف کمک گرفتن از ایده‌های خلاقانه، هنرمندان، معماران، اساتید و همه علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانند طراحی نمادهای ورودی شهر بندرعباس از مسیرهای شرق، غرب و شمال را به مسابقه ملی طراحی ارسال کنند.

مسیر ورودی تعویض پلاک یزد تغییر می‌کند

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد با اشاره به ایجاد بلوار شهیدان پارسائیان و تقاطع اتصالی آن به بلوار سردار فلاح‌زاده، گفت: با موافقت فرمانده انتظامی استان یزد، مسیر ورودی تعویض پلاک یزد تغییر می‌کند.

امضای قرارداد قطار شهری در اهواز

رضا امینی، شهردار اهواز با اشاره به خرید تجهیزات و پروژه‌های اجرایی ترافیکی به ارزش ۶۵ میلیارد تومان، گفت: به زودی تفاهم‌نامه ادامه عملیات اجرایی دو فاز میانی خط یک قطار شهری اهواز امضا خواهد شد تا در مدت دو سال، قطعه میانی را به طول ۱۱ کیلومتر به بهره‌برداری برسانیم.

لندفیل سراوان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رحیم شوقی، شهردار رشت گفت: پروژه بهسازی لندفیل سراوان تاکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به‌طور قطع حمایت‌های دولت در پیشرفت بهسازی لندفیل سراوان رشت مؤثر و تعیین‌کننده بوده است.

اتصال شرق زرین‌شهر به کنارگذر غرب استان پس از ۲۰ سال

حسین اسماعیلی‌احمدی، شهردار زرین‌شهر گفت: اتصال شرق زرین‌شهر به کنارگذر غرب استان که یکی از مطالبات بیست‌ساله شهروندان نیز به‌شمار می‌آید، به مرحله اجرا رسید.

رویکرد شهرداری کرمان توسعه متوازن خدمات است

سعید شعرباف، شهردار کرمان گفت: در دوره جدید، خدمات شهرداری در یک نقطه یا بخش از شهر متمرکز نیست و به مناطق کم‌برخوردار و محروم نیز توجه شده است.

«اصفهان من» بستری جدید برای گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از راه‌های جدید ارتباطی شهرداری با شهروندان، حضور در قاب رسانه ملی و سیمای اصفهان است، گفت: در ویژه برنامه «اصفهان من» بستری به‌وجود آمده است که به‌صورت متفاوت در خدمت شهروندان باشیم.

مشارکت ۱۹ هزار شهروند اراکی در اجرای طرح هوشمندسازی جمع‌آوری پسماندهای خشک

مجتبی قاسمی، سرپرست شهرداری از مشارکت فعال ۱۹ هزار نفر از شهروندان اراکی در طرح هوشمندسازی جمع‌آوری پسماندهای خشک از منازل و صنوف با هدف ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا خبر داد.

۴۰۰ راننده به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه می‌شوند

سیدمهدی علاءالدینی، مدیر روابط‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در حالی که همه ساله شاهد بازنشستگی تعدادی از رانندگان اتوبوس هستیم، طی چهار سال اخیر استخدام راننده نداشته‌ایم، از این‌رو فراخوانی برای جذب راننده اعلام کردیم که به‌واسطه آن قرار است ۴۰۰ راننده به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه شود.

آغاز اعمال قانون در تقاطع‌های هوشمند شهر قم

رضا خانه‌زاد یزدی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در محورهای حادثه‌خیز و پرتردد شهر و هوشمندسازی تقاطع‌های چراغ‌دار خبر داد.

کد خبر 701163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.